New in : shoes+foundation

Maandag ging ik nog eens winkelen in Leuven. Mijn eindeloze zoektocht naar de perfecte enkellaarsjes heb ik opgegeven, maar ik kocht wel 2 paar andere schoenen. Ook nam ik nog een nieuwe foundation mee naar huis, die ik jullie vandaag laat zien!

SAM_0394

 

Het eerste paar zijn sneakers met een luipaardprintje. Het leukste eraan vind ik dat die print ook nog eens in echt (nep)haar is! Deze kocht ik bij Pull&Bear voor €49.99

SAM_0395 Bij de Zara zocht ik nog een mooi paar hakken met een spitse neus uit. Ze hebben een heel mooie grijsblauwe kleur, en de tip is in het lak, love it! Deze kostten €29.99.

SAM_0396

 

Bij het Kruidvat kocht ik een nieuwe foundation, namelijk de Infallible 24h stay fresh foundation van L’Oréal.  Deze heb ik in de lichtste kleur, 140 Golden Beige, maar alsnog is deze relatief donker. Ik heb hem dan ook met mijn dagcreme gemengd.

SAM_0386

 

SAM_0379

 

Zonder foundation:

SAM_0371

 

Met foundation + poeder, blush, mascara en eyeliner:

SAM_0383 Zoals je ziet is de kleur nog steeds een beetje te donker, maar ik vind het persoonlijk wel meevallen! Deze kostte €16.99, maar er was een actie van €3 korting op alle L’oréal producten!

Hoe vinden jullie mijn schoenen? En hebben jullie zelf nog aanraders wat betreft foundation? Ik ben altijd op zoek naar nieuwe producten, dus laat het zeker weten!

xoxo Axelle

3 gedachtes over “New in : shoes+foundation

Dankjewel voor je reactie! ♥

