Lipstick review : Mac Media

Voor mijn verjaardag kreeg ik van enkele vriendinnetjes een waardebon van de Douglas, en afgelopen week besloot ik een lipstick te bestellen! Ik wou al lang een donkerrode lipstick, die zeker niet paars mocht zijn! Na wat opzoekwerk besloot ik voor de kleur ‘Media’ van Mac te gaan, die ik vandaag aan jullie laat zien!

SAM_0407

Op voorhand had ik toch nog een beetje schrik dat de kleur wat paars ging zijn (dan zou hij te hard lijken op deze, van Rimmel) maar aan de swatch te zien was hij redelijk rood!

SAM_0410

Nu op naar de echte swatches! Dit zijn mijn lippen zonder iets op (daglicht/kunstlicht)

SAM_0402 SAM_0401

En mét lipstick!

SAM_0412 SAM_0415

Nog even een foto gemaakt met mijn laptop, hier zie je goed hoe donker de lipstick in het echt is.

Foto op 8-12-14 om 14.20

Ik ben erg biij met deze kleur! Hij is mooi donker, rood en niet paars! Deze kostte bij Douglas €19!

Wat is jullie favoriete kleur voor deze winter?

xoxo

Axelle

4 gedachtes over “Lipstick review : Mac Media

Dankjewel voor je reactie! ♥

