NOTD: nude glitter

Als vroeg kerstcadeautje kreeg ik de Ciaté adventskalender, waar je iedere dag een nagellakje uit moet halen. Deze laat ik in een volgende post allemaal aan jullie zien (op dit moment zit ik nog niet eens in de helft), maar vandaag geef ik jullie al een kleine preview!

SAM_0425

 

Het glitterlakje (confetti) bestaat uit gele, roze en en een soort rosé-achtige glittertjes. Samen geeft dat een supermooi effect! Dit lakje heet ‘Sloaney, sweetie’.

Het andere lakje is lichtroze met allemaal kleine glittertjes, lief! Deze heet ‘members only’. Deze dekt niet helemaal, maar dat valt op zich wel mee!

Als je deze samen brengt, vormt dit een fantastisch duo, kijk maar!


SAM_0421SAM_0433

 

Deze twee lakjes vind ik echt zo leuk, ik kan er gewoon naar blijven kijken!

Hebben jullie zo van die ‘aparte’ glitterlakjes, of wat is jouw favoriete nagellak? Let me know!

xoxo Axelle

4 gedachtes over “NOTD: nude glitter

Dankjewel voor je reactie! ♥

