Lente wishlist!

Ook al merken we het misschien niet, de lente is nu toch echt wel begonnen! En daar hoort natuurlijk een aangepaste garderobe bij. Kijk mee naar mijn wishlist voor de lente!

large-3
via weheartit

Als eerste begin ik met een basic setje, bestaande uit shortjes en topjes. Meer voor de zomer, maar mijn oog sprong er nu al op! Een jeansshort is altijd leuk, en zeker dit highwaisted en iets langer model. Het middelste shortje vond ik heel schattig door de strik, en het laatste, een nep-suede variant, heb ik gisteren gekocht! Om af te werken natuurlijk een reeks crop tops! basics   Deze zomer wil ik ook graag een maxi dress! Ik vond deze op de h&m site, maar in de winkel kwam ik hem helaas nog niet tegen! Verder ben ik al jaren verzot op van die denim dungarees, maar het perfecte paar ben ik ook nog niet tegengekomen. En een fringed, embellished t-shirt past natuurlijk altijd🙂 random

Verder heb ik mijn zinnen ook nog gezet op dit kleed van Asos! Ik vind het een supermooi kleed, en wit past perfect voor deze lente/zomer!

image1xxl   Om af te sluiten gaan we over naar de accessoires! Bij Primark spotte ik twee mooie clutches! Een schattige roze, en een leuke met citroentjes! Verder wil ik ook nog graag een mooie bralette, om onder bloesjes te dragen! acc   Zo, dit was voorlopig mijn wishlist voor het aankomende seizoen? Wat staat er zoal op jullie wishlist? Natuurlijk wens ik jullie allemaal vrolijk Pasen, maak er een leuke dag van! xoxo Axelle

2 gedachtes over “Lente wishlist!

Dankjewel voor je reactie! ♥

