Shoplog: Antwerpen!

Het is paasvakantie, en dat betekent shoppen! Gisteren beloofde het erg mooi weer te worden, dus ik ging samen met mama naar Antwerpen!

10352763_689543054506810_3165639911782682338_n

We vertrokken al erg vroeg, zodat we op ons gemak konden ontbijten, en bij openingstijd aan de winkels stonden! We aten bij The Foodmaker, en liepen dan verder richting de Meir. Eerste halte: Women’ secret (in de stadsfeestzaal!). Het viel me op hoe leuke pyjama’s ze verkochten, dus ik moést er wel eentje mee naar huis nemen! Ze hadden een speciale collectie van Nijntje, en die is het dan ook geworden! (schattig he?) Deze was €24,95 maar afgeprijsd met 30%!

IMG_5268

IMG_5269

We liepen verder langs Hopland en omliggende straten, tot ik mijn volgende slag kon slaan, in de Nationalestraat! De winkel Clouds of Fashion zit sinds kort in deze straat, en het is echt een superleuke winkel! Niet alleen het interieur is leuk, de kleren zijn ook prachtig (én goedkoop!). Ik kocht er een T-shirtdress, een topje met afhangende mouwen, en mama vond er een broek (niet op foto).

Het kleedje heeft een gewoon recht model, en is iets langer aan de achterkant! Het heeft een erg sportieve, casual uitstraling door de boord aan de hals! Deze kostte €29,95.

IMG_5262

Het topje spotte ik die morgen al op Instagram, en door alle COF-zakjes die ik gedurende de ochtend tegenkwam, begon ik me een beetje zorgen te maken of de winkel niet uitverkocht zou zijn! Gelukkig hadden ze dit topje nog, en ik nam hem mee voor €24,95.

IMG_5266

IMG_5267

Op de Nationalestraat zitten trouwens allemaal leuke winkels en caféetjes! We lunchten bij Paul’s boutique, waar we (vegetarische) hamburgers namen!

10644668_689514137843035_1880072236791631452_n

Toen de dag bijna om was besloten we om terug naar de Meir te gaan! Hier ging ik binnen bij River Island, waar ik niks vond, maar bij Zara en Forever 21 slaagde ik wel!

Ik was vooral op zoek naar bloesjes, en bij Zara kocht ik dit feloranje exemplaar. Het is een los model met vleermuismouwen, erg zomers! Prijs: €39,95

IMG_5263

Bij Forever 21 was het heel erg druk, mede omdat er nog verschillende rekken in solden waren! Ik vond het op zich niet veel soeps, tot mijn oog viel op een rokje met parels. Toen ik het van dichterbij ging bekijken bleek het nog eens erg mooi! Deze ging me voor €20 (oorspronkelijk €51)!

IMG_5260

Bij de accessoires zag ik ook nog allemaal leuke sokken, en deze met ananasjes vond ik erg leuk! Ze kostten €3.

IMG_5259

Nog even een selfie voor we de trein naar huis namen!

20150415_160941_resized

De afgelopen weken/maanden heb ik natuurlijk ook nog een paar dingen gekocht, waaronder onderstaanden. De prijzen hiervan weet ik niet meer precies, maar wel bij benadering🙂.

Dit setje kocht ik in februari bij de Zara. Het rokje hebben ze ondertussen niet meer, maar het bloesje hangt er nog wel! (bloesje: €24,95 rokje: ongeveer 40)

IMG_5257

Nog langer geleden is deze roze jas van Vila! Deze kocht ik begin januari in de solden bij Zeb! Waarom hij daar hing is een raadsel, want het is zeker geen winterjas! Deze kostte nog €50.

IMG_5276

En om af te sluiten, nog een (nep)suede shortje van h&m. Deze is van de nieuwe collectie (ik kocht hem ongeveer 2 weken geleden, dus nogsteeds verkrijgbaar). Deze was €10!

IMG_5277

Wat vonden jullie van mijn aankopen? Hebben jullie zelf nog geshopt de laatste tijd? En wat zijn jullie aanraders voor Antwerpen?

xoxo Axelle

17 gedachtes over “Shoplog: Antwerpen!

Dankjewel voor je reactie! ♥

