Shoplog: Primark

Van de ene shoplog naar de andere, er zat dan ook wat tijd tussen, maar zoals jullie al konden raden ben ik naar de Primark geweest! Binnenkort opent er een filiaal in Hasselt, maar ik besloot nu om naar die in de Mediacité in Luik te gaan. Kijk maar mee voor mijn aankoopjes!

SAM_0937

      Als eerste kocht ik drie tasjes, waaronder dit geel exemplaar! Ik vind geel altijd zo vrolijk, en dit tasje is zo klein, dat het prima geschikt is voor wanneer je echt bijna niets nodig hebt! Deze kostte €5.   SAM_0930   Als tweede kocht ik een lichtroze tas, met cutout printje! Dit tasje is wat groter, maar toch nog niet té, prima voor overdag! Prijs: €10. SAM_0929 Als laatste tasje ging ik voor een clutch, bezet met glitterstenen! Je kan hem zowel met als zonder hengsel dragen. Deze kostte €12. SAM_0931 SAM_0933   Qua kleding vond ik niet echt veel wat me aanstond, maar ik scoorde toch deze ‘is it the weekend yet’-trui (€10) en een leuk topje voor de zomer (€8)! SAM_0938   SAM_0940 SAM_0941

Ik kocht ook nog een mooie roze sjaal, afgewerkt met kleine pomponnetjes! (€4)

SAM_0936

En om af te sluiten nam ik nog een gezichtsmaskertje mee (€1). Ik koos een peel-off masker met komkommer, erg fijn! SAM_0942 SAM_0948   Dit was mijn shoplog weer! Wat vinden jullie van mijn aankopen? xoxo Axelle

6 gedachtes over “Shoplog: Primark

    1. nee vond eigenlijk van niet! wel veel tassen en veel spullen voor jongens, maar kleding en accessoires vielen me erg tegen! Wel een mooie (maar kleine) home-afdeling!xx

Dankjewel voor je reactie! ♥

