Review: Essence I love extreme crazy volume mascara

Onlangs was ik bij het Kruidvat voor een nieuwe mascara, en mijn oog viel meteen op deze paarse van Essence. Hij was al langer in het assortiment, maar ik besloot hem deze keer mee naar huis te nemen. Het belooft een ultra zwarte mascara voor extreem volume te zijn. Benieuwd of dat zo is? Kijk maar mee!

SAM_0988

Wat me het eerst opvalt aan de mascara als ik hem opendoe, is hoe groot de borstel wel niet is! Verder is het een met siliconen haartjes, wat ik persoonlijk fijn vind werken.

SAM_0990

Verder hangt er wel erg veel mascara aan de borstel, dus als je niet meteen plakwimpers wilt krijgen, is even afvegen wel aangeraden🙂. Nu naar de echte review! Zo zien mijn wimpers er uit zonder mascara.

SAM_0982 SAM_0974

En met:

SAM_0986 SAM_0985

Ik ben erg tevreden over deze mascara! Mijn wimpers hebben veel volume, net zoals het product belooft! Wel moet je een beetje oppassen dat je wimpers niet te erg aan elkaar gaan plakken!

Deze mascara is te koop bij Kruidvat voor €2.89.

Wat is jullie favoriete budgetmascara?

xoxo Axelle

3 gedachtes over “Review: Essence I love extreme crazy volume mascara

  1. Oh jee. Wat erg veel kans dat je met deze mascara spinnenpoten creëert! Mijn favo wordt het niet. Ik gebruik momenteel een van Essence waarvan ik de naam niet ken, en een van Chanel voor specialere gelegenheden.

Dankjewel voor je reactie! ♥

