Wildfox sweaters!

Wildfox, een merk dat bekend staat voor zijn beachy, girly collecties. Ik kende het al langer, maar de laatste tijd zag ik steeds vaker hun sweaters voorbij komen.
2905234F00000578-3094692-image-m-78_1432433200751
 Zoals bijvoorbeeld Amanda Seyfried in deze ‘hell no cardio’ sweater, of Taylor Swift met ‘love potion’, waar zowel Alesandria Ambrosio als Beyoncé ook voor vielen!
wildfox-taylor-swift
beyonce-wf2
aambrosio_gl_20dec10_rex_b_592x888
En ook PLL-ster Lucy Hale mag niet ontbreken in dit lijstje!
32b34598cab5527ff80b71f9ccf46714
 Ik ging eens kijken tussen de nieuwe collectie, en werd meteen verliefd op de barbiecollectie! Zo leuke teksten, zo roze..! Ook de palmtree sweater, en het cardio exemplaar vond ik erg leuk!wildfox

Maar het allerleukste vond ik deze, hier verkrijgbaar. Aan de achterkant staan al Barbie’s beroepen opgelijst, zo leuk! Deze gaat zeker op mijn wishlist!
wvv613y51_vlac_4_4

 

wvv613y51_vlac_2_4-2

 

Wat vinden jullie van het merk Wildfox, en zijn jullie ook zo verliefd op de ‘Barbie’collectie?

xoxo Axelle

3 gedachtes over “Wildfox sweaters!

Dankjewel voor je reactie! ♥

