Review: Kiko producten (en meer)

Ondertussen ben ik weer thuis, maar vorige week vertoefde ik nog in la bella Italia. Gelukkig kwam ik niet met lege handen naar huis, ze hadden er namelijk een Kiko! Vandaag review ik voor jullie mijn aankopen!

SAM_1107

Laten we beginnen met de blush! Ik heb al twee peachy blushes, maar deze trok meteen mijn aandacht. Toen de verkoopster hem bij me aanbracht was ik meteen verkocht, wat een mooie kleur! Dit is de colour veil blush in de kleur 03.

SAM_1047

SAM_1049De swatchfoto op mijn arm is helaas mislukt (should work on that photoskills!) maar ik laat jullie wel zien hoe hij er op mijn gezicht uitziet!

SAM_1068

SAM_1066Zoals je ziet is het een lieve, zachte, peachy kleur, die je naar believen kan opbouwen qua sterkte. Ik ben er alvast erg blij mee! Deze blush kostte €5.

Verder kocht ik ook nog 3 lippotloden. Ik had er nog geen (!), en toen ik deze voor €1.20 zag liggen besloot ik dan ook om in te slaan! Ik kocht de kleuren 700,  704 en 710.

SAM_1033700 is een vrij lichte, beige kleur, die me een beetje aan Kylie Jenner doet denken!

SAM_1035710 is een donkere bordauxkleur, die meer voor de winter geschikt is.

SAM_1042En als laatste hebben we 704, die wat tussen beide kleuren in zit! Het is een bruine kleur met een rode tint!

SAM_1037Geswatcht op mijn arm ziet dit er zo uit, met de lichtste kleur beneden.

SAM_1046Van de 3 kleuren is de Kylie-kleur toch wel mijn favoriet! Ik gebruikte deze lipliner gewoon over mijn hele lippen, en dan krijg je dit resultaat. Ik ben fan!

SAM_1084Verder kocht ik nog éen beautyproduct (dat niet van Kiko is) in Italië, namelijk een foundationstick! Ik zag deze bij de Idea Bellezza, en nam de lichtste kleur 01 Natural voor €6.90 mee.

SAM_1031Op mijn hand aangebracht ziet hij er vrij licht uit, maar een keer geblend valt dat reuze mee. Het is natuurlijk ook zomer dus mijn huid is iets bruiner, maar zoiets is snel opgelost met bronzing poeder😉.

SAM_1051

SAM_1052Hieronder zonder en mét foundation.

SAM_1062

SAM_1058Zoals te zien is heeft deze foundation een lichte tot matige dekking, wat ik persoonlijk wel fijn vind! Op de bovenstaande foto (met de lipliner) draag ik hem ook, en vind ik het een heel mooi en natuurlijk effect geven!

En om af te sluiten nog éen product dat ik op Belgische bodem kocht, namelijk bij Ici Paris! Tijdens de solden kocht ik er een peachy lipstick van BE creative, namelijk 021 Spell. Deze mocht mee voor 2(!!) euro.

SAM_1108

SAM_1114

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoopjes uit Italië, en ook de kwaliteit van Kiko verbaast me! Wat zijn jullie budget-aanraders in het buitenland?

xoxo Axelle

ps: vanaf eind deze zomer vinden we Kiko ook in België (Brussel)

5 gedachtes over “Review: Kiko producten (en meer)

Dankjewel voor je reactie! ♥

