De perfecte zomeroutfit

Er is al 1 maand van de zomervakantie om, en ook de solden lopen op zijn einde, maar gelukkig is er nog altijd de zon! Volgende week voorspellen ze mooi weer, dus daarom deel ik vandaag graag mijn perfecte zomerse outfit met jullie. Hij bestaat uit een simpele short en top, inclusief opties om hem zowel casual als chique te dragen. Kijk maar mee!
11855744_742126459248469_154254581667307609_n
 Een tijdje geleden kocht ik een nep-suède short, die ik het liefst met een simpele top combineer.  Bij daim vind ik neutrale kleuren altijd erg mooi staan. Speciaal voor jullie zocht ik 6 paar schoenen uit, en verzamelde deze met mijn outfit en enkele accessoires in een collage. Zes paar schoenen, elk voor een andere gelegenheid! manfield

We beginnen met een paar leuke, platte sandaaltjes. Een basic model in een bruine kleur, comfortabel, past bij deze outfit, en nog bij zoveel meer. Kortom, een echte musthave! Wie voor iets meer glam wil gaan, maar het toch comfortabel wil houden, zit perfect met het gouden paar! Dit is al iets gewaagder voor overdag, maar ik vind de gouden sandalen prachtig! Je hebt tegenwoordig espadrilles met veter of hak, ze bestaan in alle maten en kleuren! Dit exemplaar dat met goud is afgewerkt vanvoor geeft een glamoureuze touch aan je outfit!

Voor wie iets sportiever is, hebben we natuurlijk ook sneakers, en die mogen op fashiongehalte natuurlijk ook niet achterblijven. Ook hier is er weer een vleugje glitter aan te pas gekomen, I like! Wie frequent festivals bezoekt weet natuurlijk dat laarsjes daar niet kunnen ontbreken! Om de perfecte festival-look compleet te maken vond ik deze lichtroze laarsjes, inclusief glitter natuurlijk! En als laatste, de chique look! Een nude paar hoge sandalen, en hup je bent ready to go! Deze sandalen passen overigens bij een heel aantal simpele outfits, en geven je een instant classy look!

Wat voor schoenen verkiezen jullie op een zomerse dag? Alle items kunnen via de link van de collage terug gevonden worden.

xoxo Axelle

3 gedachtes over “De perfecte zomeroutfit

Dankjewel voor je reactie! ♥

