Winactie: flashtattoos!

Zoals al aangekondigd op mijn Facebookpagina en in de vorige post, is het weer tijd voor een winactie! Vandaag mag ik in samenwerking met Shopjewelss flashtattoos weggeven. Ja, de trend van de zomer!

SAM_1160Wat kan je precies winnen?                                                                                                                                      Ik verloot 5x een vel tattoos, en 3x een nineties kettinkje (remember?)!

SAM_1153

SAM_1157Wat moet je doen? We werken met kansen, per ding dat je voltooit, wordt er 1 briefje met je naam in de pot gestopt. Hoe meer dingen je dus doet, hoe meer kans je maakt! De kettinkjes worden trouwens samen met de tattoos verstuurd, enkele lucky ones winnen dus twee cadeautjes!

Verplicht:

Like de facebookpagina van Shopjewelss & Justaxelle (+het artikel op de pagina)

Wat mag je doen?

-Volg Shopjewelss op Instagram

-Volg Axelle op Instagram

-Deel het artikel op Facebook (openbaar)

De winactie is open tot vrijdag 28 augustus, 22:00. De winnaars worden via een mailtje gecontacteerd!

Laat hieronder een reactie achter om te zeggen dat je meedoet, en vermeld ook even wat je precies gedaan hebt (eventueel Facebook/Instagramnaam erbij vermelden).

Veel succes! xoxo Axelle

21 gedachtes over “Winactie: flashtattoos!

  1. Doe hier heel graag aan mee!
    Ik heb nog nooit eerder een flash tattoo gebruikt of aangedaan, maar ik zou dat graag eens uittesten op mijn citytrip in Boedapest!😄
    Heb al het bovenste gedaan tot nu toe, enkel nog niet gedeeld.

  2. Leuke actie!
    Ik heb jullie beide pagina’s geliked op facebook, en de actie zelf op facebook. Ook volg ik nu beide op instagram (@shvdiv), duimen maar! Beide erg leuk!

Dankjewel voor je reactie! ♥

