Review: Essence maximum volume mascara

Mijn mascara was op, dus ik besloot voor een nieuwe te gaan kijken. Ik was erg enthousiast over mijn vorige mascara, dus besloot opnieuw in het Essence schap te kijken. Ik nam de maximum volume mascara mee!

SAM_1283Ik koos voor een borsteltje met siliconen haartjes, deze vind ik altijd erg fijn werken!

SAM_1270

En nu de foto’s, eerst zonder mascara:

SAM_1248SAM_1251

En met natuurlijk:

SAM_1256

Het effect is iets subtieler dan ik zelf gewild had, maar met een paar extra laagjes is dit snel opgelost! Over het algemeen ben ik dus tevreden met deze mascara. Te koop bij het Kruidvat voor €2.89.

Wat is jullie favoriete budgetmascara?

xoxo Axelle

 

2 gedachtes over “Review: Essence maximum volume mascara

Dankjewel voor je reactie! ♥

