Kot interieur wishlist!

Binnenkort begint het nieuwe academiejaar weer, en wordt het dus tijd om mijn kot eens grondig te poetsen, leeg te maken, én natuurlijk het leukste, weer opnieuw wat in te richten! Ik ging eens rondkijken op internet om wat inspiratie op te doen, en zocht ook enkele much wanted items uit!
large-7

Ik zal jullie eerst wat inspiratiefoto’s tonen, waar ik mij bij mijn zoektocht naar de perfecte kotspullen op gebaseerd heb. (maak je klaar voor een overload aan inspiratiefoto’s!)

PicMonkey Collage4 PicMonkey Collage3 PicMonkey Collage2 PicMonkey Collage1kot

Zoals jullie wellicht wel merken vind ik vooral wit heel mooi, zeker gecombineerd met roze! Ook wil ik graag wat meer groen op kot! Momenteel heb ik al wat cactusjes in (roze) potjes, maar daar kan zeker nog wat bij! Kijk maar mee naar mijn wishlisht!home

Zoals jullie zien is dit niet echt een samenhangend geheel, maar dat is het kotleven natuurlijk😉. Ik wil graag zo’n (nep)schapenveltapijtje, omdat ik dat super schattig vind! Waar ik het precies ga leggen weet ik nog niet, maar in zo’n bureaustoel als op de foto’s boven vind ik het ook prachtig staan! Deze is van Ikea trouwens, maar als je op de collage klikt kom je er vanzelf terecht. Graag wil ik ook nog een klein bijzettafeltje, waar ik eventueel nog wat plantjes op kan zetten! Pioenen zijn mijn favoriete bloemen, maar deze nepexemplaren vind ik ook super, en ze passen bij het roze thema natuurlijk! Verder vind ik de marmerprint erg gaaf! Deze leuke snijplank vond ik bij h&m home. Ook al heb ik al een snijplank, deze alleen al leuk als achtergrond voor foto’s. Een bijpassend zeeppompje kan dan natuurlijk ook niet ontbreken! Het laatste item waar ik helemaal verliefd op ben is de plantenkas helemaal bovenaan! Tijdens mijn zoektocht naar inspiratie kwam ik de foto van cactusjes in een glazen kas tegen, en ik vind het echt prachtig!

Graag deel ik ook nog enkele items die ik helaas niet meer in mijn set heb gekregen, maar toch superschattig vind, namelijk dit serviessetje. Het bestaat uit een bordje, een kommetje en een tas, voorzien van oortjes en een snoetje! Te koop bij h&m home!

hmprod

Zo, dit was mijn wishlist voor het nieuwe kotjaar! Wat vinden jullie zoal mooi? Ben erg benieuwd!

xoxo Axelle

bron foto’s: weheartit

15 gedachtes over “Kot interieur wishlist!

  1. Ooooh, qua smaak van interieur zitten we veel op dezelfde lijn😀 Ik ben stiekem ook wel een grote fan van roze, maar dan meer zachtroze of oudroze! Niet altijd het felle roze😀 Ben echt verliefd op uw interieur! Leuke stijl!

  2. Leuke inspiratie! We hebben een beetje de zelfde smaak qua interieur🙂 Ik hou ook echt van wit en toch een beetje girly. Dat katten setje aan het einde is trouwens ook echt heel schattig!

Dankjewel voor je reactie! ♥

