Back to school: outfit inspiration!

In mijn vorige post vertelde ik al dat de lessen binnenkort weer starten, en liet ik jullie dus mijn wishlist met kotspullen zien. Maar outfits om naar de les te gaan kunnen natuurlijk ook niet ontbreken. Ik toon jullie vandaag 3 outfits!

large-7

Als eerste oufit koos ik voor een beetje een romantische stijl, met een leuke off the shoulder top, en een short met strik! Nog een bijpassend horloge erbij, en een camelkleurige vest voor als het wat fris is, en je bent ready to go!

BTS 1

De tweede outfit is iets sportiever, met een comfy maar stylish broek en een t-shirt met leuke franjes! De broek vind ik echt heel erg leuk door de lappen op de knieën! Sportieve sneakers eronder, een buckle bag erbij en je outfit is klaar! Op ‘gewone’ dagen is dit echt een outfit die ik naar de les zou dragen, snel, simpel, maar toch niet saai door de details aan de broek en het t-shirt!

bts2

De laatste outfit is iets uitgebreider, ik kon namelijk moeilijk kiezen tussen alle leuke bloesjes! Ik koos een broek met print om te beginnen, en daarop gewoon een simpel wit bloesje, eventueel met een opdruk! Een zwarte tas met een zilveren ketting matcht mooi met het wit/zwart/grijs, en ook een grijs vestje past erbij. (Het grijze bloesje valt natuurlijk niet onder de categorie ‘wit’, maar ik vond hem té leuk, en hij zou ook goed staan op de slangenprintbroek!).

bts3

Al deze 3 outfits zijn sowieso mijn stijl! De eerste op zonnige dagen, de tweede voor als het snel moet gaan, en de derde eerder voor als het wat meer mag zijn. Hoewel die ook nog erg eenvoudig is. Alle items zijn hier verkrijgbaar, en als je op de collage klikt kom je automatisch bij het item terecht!

Wat dragen jullie zoal op een gewone lesdag?

xoxo Axelle

6 gedachtes over “Back to school: outfit inspiration!

Dankjewel voor je reactie! ♥

