Review: Mac lipstick+wenkbrauwpotlood

Nu het buiten koud is en het toch wel een beetje herfst begint te worden, besloot ik er dan eindelijk voor te gaan, mijn haar een donkerder kleurtje geven! Maar bij een fulltime brownie zijn horen natuurlijk ook aangepaste wenkbrauwen! Van mijn vriendinnetjes kreeg ik voor mij verjaardag een bon van Mac cadeau, en deze kwam goed van pas! Ik toon jullie vandaag een lipstick en natuurlijk het potlood!

SAM_1444De mua bij Mac adviseerde me voor mijn wenkbrauwen de kleur ‘Lingering’. Een vrij lichte, bruine kleur, met een warme ondertoon. Deze ziet er ongeveer zo uit:

SAM_1450

SAM_1449

En op mijn wenkbrauwen zo:

SAM_1467

SAM_1464

Nog even een swatchfoto op mijn arm, waar jullie ook al de lipstick kunnen zien!

SAM_1470

En nu over naar de lipstick! Ik wou graag een donkerrode kleur, die ook nog eens glanzend was. Ik ben uiteindelijk voor de kleur ‘Dubonnet’ gegaan.

SAM_1446

Zo ziet hij er uit op mijn lippen!

SAM_1482

SAM_1475

Ik ben erg blij met beide aankopen! Vooral het wenkbrauwpotlood (€16.5) ga ik iedere dag gebruiken, en de lipstick(€19.5) is meer voor speciale gelegenheden.

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

xoxo Axelle

12 gedachtes over “Review: Mac lipstick+wenkbrauwpotlood

Dankjewel voor je reactie! ♥

