Looking for: wintercoats!

De zomer is nu echt op zijn einde (oké, het is gewoon herfst), en dat merken we aan het weer! Ik vind de herfst en de winter wel leuke seizoenen, want dan kan je je lekker induffelen als het slecht weer is! Een voorwaarde, een leuke, warme winterjas! In de winkels ben ik nog niet echt een model voor mij tegengekomen, dus ik ging eens online zoeken! Vandaag laat ik jullie mijn selectie zien, maar eerst natuurlijk wat  inspiratiefoto’s!
large-2

large-13

large-10

large-9

large-12

large-14

large-3

Zoals jullie wellicht wel merken wil ik liefst een lichte jas, in grijze/beige/blauwe tinten. Tijdens het zoeken kwam ik dan toch nog donkerdere jassen tegen die ik ook leuk vond, dus heb ik ze er toch bijgezet! Dit is wat ik gevonden heb:

black coats

Als eerste de 3 donkere jassen. De eerste is meteen een cape, een model dat ik zelf nog nooit gehad heb, maar er wel heel leuk uit ziet op foto! De tweede ziet er zo niet spectaculair uit, maar op de aan-foto vond ik hem wel erg leuk! En de derde vind ik ‘gewoon’ leuk!😀

grey coats

In de categorie ‘grijs’ vond ik 4 leuke jassen! Allemaal ongeveer hetzelfde model, wel meer licht- dan donkergrijs. Vooral de tweede en de laatste vind ik erg leuk!

beige coats

En dan de beige, dit vind ik toch net iets leuker dan standaard grijs of zwart! Ook hier vond ik weer een leuke cape, ik vind het er echt superschattig uitzien, een beetje Gossip Girl-achtig zelfs!

blue coats

En als laatste natuurlijk, blauw! Deze kleur vind ik prachtig, het is niet te basic maar ook niet te opvallend! Helaas ben ik in de echte winkels nog niet veel van deze jassen tegengekomen, maar ik ga zeker op zoek! De linkse jas krijgt mijn voorkeur, een fijne duffelcoat zal van pas komen in de winter!

Ik voorspel dat het voor mezelf dit jaar een beige of blauw exemplaar zal worden, maar ben erg benieuwd naar jullie mening! Wat voor soort jassen zien jullie graag?

xoxo Axelle

Foto’s via Weheartit

7 gedachtes over “Looking for: wintercoats!

Dankjewel voor je reactie! ♥

