The Instagram tag!

De laatste tijd ben ik erg into Instagram. Ik vind het fijn om naar mooie foto’s te kijken bij anderen, maar vind het ook zelf erg leuk om foto’s te posten. Daarom leek het me wel fijn nog eens een tag te doen (dit was weer een hele tijd geleden!) die ermee te maken heeft, namelijk de Instagram tag! De vragen die ik hiervoor gebruikt heb vond ik bij Vera Camilla.

IMG_6062

Wat is je allerlaatst geposte foto op Instagram?                                                                                     Dat is (op dit moment) onderstaande foto, genomen in de Kruidtuin in Leuven vorige week. Het is echt een supermooie plaats met verschillende serres, een overload aan cactussen, fruitbomen,… Echt een urban jungle.

Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram? #tbt                                                         Dat is deze carselfie van ongeveer 2 jaar geleden, niet veel speciaals!

Wat is de allerleukste foto op Instagram waar je zelf opstaat?                                               Dat is ongetwijfeld deze foto uit Berlijn! Hier sta ik in de grootste winkelstraat van Berlijn, de Kurfürstendamm, en was net een Berliner brezel aan het eten!

Van welke Instagramfoto krijg je ter plekke heimwee?                                                              Deze foto met mijn twee vriendinnetjes is gemaakt in Venetië, toen we daar met de school op reis waren in Italië. We hebben ons heel erg goed geamuseerd, en op deze foto dragen we alle drie onze nieuwe sacochen die we eerder in Firenze gekocht hadden.                                                                                 

Wat is het allerlekkerste gerecht dat je op Instagram gezet hebt?                                          Oei, nu ik eens door mijn feed scroll valt het me op dat ik vrij veel foodfoto’s post, en ik kan dan ook niet echt beslissen wat het allerlekkerste gerecht was. Daarom koos ik er 3 uit!                                                                                          

Deze pizza at ik deze zomer bij de beste pizzeria in heel Italië (althans naar mijn mening)! Hier in België ben ik niet zo gek van pizza, maar als we toevallig voorbij Castellamonte komen is dit een vaste stop.

 

De tweede foto is er eentje van een homemade gerecht, dat je trouwens ook op mijn blog kan terugvinden. Dit is namelijk mijn favoriete quinoasalade! Gezond, makkelijk en lekker! (ziet er trouwens ook mooi uit ;)).

 

De derde foto vind ik zelf erg mooi, maar het was dan ook heel erg lekker. Dit zijn boterhammetjes van Le pain quotidien, vergezeld door homemade frambozenlimonade!

Welke foto kreeg tot nu toe de meeste likes?                                                                                        Dat moet deze vakantiefoto zijn, genomen in mijn geliefde donutzwemband!

Wat is de allerleukste foto die je maakte van een huisdier?                                                           Ik heb eigenlijk nog maar 1 foto gepost met mijn huisdier, namelijk deze met mijn kat Twixy van enkele weken geleden!                               

Welke fotobewerkingsapp of Instagramfilter gebruik je het meest?                                       Ik gebruik standaard VSCOcam om mijn foto’s te bewerken! Af en toe gooi ik er nog een Instagrameffectje over, maar meestal niet. Op VSCO ga ik altijd voor C1, ik gebruik eigenlijk bijna geen andere!

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram?                                                                            Ik gebruik eigenlijk niet zo veel hashtags (meer). Maar de meestvoorkomende zijn waarschijnlijk #vsco, #zovijf en #belgianblogger

Zo dat was de tag weer! Zitten jullie ook zo vaak op Instagram? Jullie kunnen me volgen via @axellesmolders. Laat hieronder je Instagramnaam achter, en dan neem ik ook eens een kijkje bij jullie!

xoxo Axelle

 

Een gedachte over “The Instagram tag!

Dankjewel voor je reactie! ♥

