OOTD: faux fur

In mijn artikel over Berlijn liet ik jullie zien wat ik er zoal gekocht had, en daarbij hoorde ook een faux fur jasje. Nu het buiten best koud wordt vind ik het erg fijn om mijn pelsen jasje aan te doen, het is zacht én warm! Vandaag toon ik mijn outfit aan jullie.

IMG_6052

De body is donkergroen, een echte winterkleur! Daarom besloot ik hem te combineren met een lichtblauw bloesje, zodat het niet té donker wordt (het is namelijk nog maar herfst). Natuurlijk droeg ik mijn favoriete broek, inclusief scheuren, van Pull&Bear. Mensen die me goed kennen of volgen op social media zullen deze broek wel herkennen, ik draag hem namelijk bijna altijd!

Veel valt er over deze ootd eigenlijk niet te zeggen, op naar de foto’s! De foto’s werden trouwens gemaakt door topfotografe en -vriendin Noa, in de botanische kruidtuin in Leuven. Echt een aanrader trouwens, het is er supermooi en je kan er uren rondwandelen!

IMG_6034

IMG_6050

IMG_6049

De schoenen zijn van het merk Premiata. Ik kocht ze in een winkel in Sint-Truiden. Eerst was het vooral mama die er gek op was, maar nu vind ik ze zelf helemaal geweldig! Eigenlijk zijn het gewoon zilveren sneakers, maar opzij is er een soort van graffitiversiering, not your average sneaker dus.

IMG_6045

De taupekleurige tas die jullie op bovenstaande foto’s kunnen zien is mijn favoriet van het moment! Het is een lookalike van de bekende Céline Paris tassen, en ik bracht hem 2 jaar geleden mee uit Firenze (oorspronkelijk voor mijn mama, maar momenteel is hij in mijn bezit! :D).

Faux fur jasje: Topshop

Broek met scheuren: Pull&Bear

Blauw bloesje met glitter: Caleche

Schoenen: Premiata

Zo, mijn eerste ootd zit er op! Wat vonden jullie van mijn outfit? Zouden jullie vaker een ootd willen zien voorbijkomen op JustAxelle? Let me know!

xoxo A

11 gedachtes over “OOTD: faux fur

Dankjewel voor je reactie! ♥

