Review: Hema satin blush powder

Vandaag review ik nog eens een beautyproduct voor jullie, namelijk een nieuwe blush! Bij de Hema zag ik onlangs enkele mooie kleurtjes liggen, en ik besloot er eentje mee naar huis te nemen. Ik gebruikte nog niet eerder gezichtsmake-up van Hema, dus was wel erg benieuwd. Jullie ook? Kijk maar mee!

IMG_6210Ik ging voor de satin blush powder in de kleur 03. De achterkant belooft me een zijdezachte glans en een stralende teint, klinkt niet slecht!

03 lijkt misschien vrij donker op de foto, maar het is een heel speciaal kleurtje! Het is iets tussen paars/roze in, met hier en daar nog wat oranje tinten, en daar hou ik wel van!

IMG_6212

De foto van een swatch op mijn hand is helaas niet zo goed gelukt, maar hier kunnen jullie de kleur toch een beetje zien.

IMG_6215

En nu op mijn gezicht, op de foto’s hieronder draag ik geen blush. (ik heb trouwens ook geen ombre, komt vooral door de lichtinval.)

IMG_6218

IMG_6217

En dan de foto’s mét blush:

IMG_6223

IMG_6221

IMG_6225

Ik vind de kleur erg mooi! Normaal ben ik niet zo voor roze blush, maar deze kleur heeft precies de juiste schakeringen in zich, ik ben fan!

Je betaalt €4.75 voor 6gram.

Wat vinden jullie van deze kleur? Kochten jullie wel eens eerder make-up bij Hema? 

xoxo Axelle

3 gedachtes over “Review: Hema satin blush powder

Dankjewel voor je reactie! ♥

