Christmas mood

Vandaag een beetje een random artikel. Nu het buiten opeens zo koud en slecht weer is, ben ik helemaal omgeslagen naar de Christmasmood (hoewel zelfs de Sint nog moet komen, maar dat laat ik even achterwege). Vandaar een artikel met leuke dingen aan de winter.
12346480_795099840617797_1815806603825627907_n

Wanneer het buiten koud en slecht weer is, is er niks zo leuk als warm binnen zitten. Ik heb mijn kot deze week helemaal met lichtjes versierd, en in de kerstsfeer gebracht (mama en ik hebben ons laten gaan in de Action😉 ). Zo is het extra gezellig, maar ik vind het nog fijner als je ook iets leuks aanhebt. Ik zocht enkele dingen uit om in the Christmasmood te komen!

xmas
Alles via H&M

Vooral de broek met ‘kerstprint’ en de badjas waarmee je jezelf in een pug transformeert zijn mijn favorieten!

Natuurlijk hoort bij zo’n relax momentje ook iets lekkers te eten of te drinken. Het voordeel van op kot zitten in een stad is dat je gewoon de pizzaboy kan laten komen! Bij mijn ‘thuis’ is dat vrij ondenkbaar, maar op kot gaat het allemaal. Pizza, sushi, even via pizza.be bestellen en het staat zo aan je deur, ideaal!

alone-best-friends-by-yourself-dvd-Favim.com-1287440
foto via Tumblr

Dit is natuurlijk geen kerst-eten, maar een kerstdrankje heb ik wel! Zodra het ook maar een beetje kouder wordt, haal ik mijn chai tea latte poeder boven. Ik bestelde er ooit éen bij Starbucks, en sindsdien ben ik verkocht. Gelukkig hoef ik niet iedere keer de deur uit (slecht weer, remember), maar bestaat er ook een DIY variant, namelijk chai latte poeder. Deze maak ik heel vaak met vanille sojamelk en extra kaneel, instant winter!

Schermafbeelding 2015-12-03 om 22.26.13

Nog leuker is om hem uit een kerstmok te drinken, zoals deze rendiermok van de Action die jullie op de bovenste foto zien!

Zijn jullie ook helemaal klaar voor de kerstperiode? 

xoxo Axelle

 

3 gedachtes over “Christmas mood

Dankjewel voor je reactie! ♥

