NOTD: feestelijke lakjes

Vroeger (ha, hoe nostalgisch!) kwamen er hier op JustAxelle best vaak notd-artikels voorbij. Helaas is die trend de laatste tijd, euh jaren, wat gedaald, maar ik hou nogsteeds heel erg van nagellak. Ik heb helaas niet altijd tijd meer om er kunstwerkjes van te maken, maar geniet nog wel van het nagellakken op zich. Vandaag laat ik jullie een paar kleurtjes voor de feestdagen zien!

SAM_1770Op de foto hierboven zien jullie 4 feestkleurtjes zien (er volgen er nog verder in dit artikel, maar deze had ik toevallig op kot staan).

Zoals jullie zien koos ik voor 4 glitter/metallic kleurtjes! De eerste is een goudkleurige van de Hema (nr 589). Een erg leuk kleurtje met een warme, gouden ondertoon.

SAM_0362

Zelf vind ik dit een heel mooi kleurtje, maar het lakje dat je er langs ziet is ook erg mooi, en heeft een koelere ondertoon. Dit is ‘Sand Dune’ van Ciaté, en kreeg ik vorig jaar in de adventskalender.

Daarlangs zien we nog een lakje van de Hema, (nr 63, Chameleon Copper). Deze is ook goud, maar als je hem in het licht houdt wordt hij groen, superleuk!

SAM_0367

Nog 2 lakjes van Ciaté die hier niet op de foto staan, maar wel een plaatsje verdienen in deze ‘holiday special’, zijn Sloaney, sweetie en Members only.

SAM_0425

Ook deze twee komen uit de Ciaté adventskalender van vorig jaar, en vormen samen een fantastisch duo!

SAM_0435

En als laatste, het zilverkleurige lakje dat jullie hierboven nog zagen! Ook deze komt van de Hema (waarschijnlijk uit een speciale Jip&Janneke collectie). Deze draag ik momenteel, en ik vind hem erg mooi een feestelijk! Ik lakte mijn nagels trouwens voor het slapengaan, vandaar de deukjes😀.

SAM_1765

Zo, dit waren mijn aanraders voor de feestdagen! Zoals je wellicht merkt ben ik erg fan van glitter en metallic! Wat draag jij op je nagels met de feestdagen?

xoxo Axelle

13 gedachtes over “NOTD: feestelijke lakjes

Dankjewel voor je reactie! ♥

