What I wore: new year’s eve

Gisteren postte ik al een foto op mijn Facebookpagina met mijn outfitje voor de avond, en vandaag laat ik jullie uitgebreid zien wat ik precies droeg! Kijk maar mee!

large
via weheartit

Een tijdje geleden kocht ik in Antwerpen een blauwgrijze tutu, en het leek me nu de ideale gelegenheid om die een keer te dragen! Bij de Zara kocht ik vorige week dan nog een bloesje voor erop. Het is een crop top die vanvoor doorschijnend is, maar ik droeg er nog een strapless topje onder.

IMG_6374

IMG_6384

Op de foto zien jullie ook mijn schoenen, zwarte pumps met een zilverkleurige neus! Qua accessoires hield ik het simpel, ik droeg pareloorbelletjes, en mijn Cluse horloge die ik voor Kerst kreeg.

IMG_6379

Mijn nagels lakte ik goud, maar als eyecatcher probeerde ik eens iets nieuw uit, namelijk glitter roots! Ik koos voor donkerblauw, smeerde mijn haar in met glittergel, en strooide de glitter erover.IMG_6387

Omdat mijn haar vrij donker is valt het niet heel hard op, maar ik vond het wel een leuk effect!

IMG_6369

IMG_6385

Op voorhand stijlde mijn buurmeisje mijn haar met de Steampod, en vanonder krulde ik het nog wat met mijn Remington pearl wand. (1 dag later ziet het er trouwens nogsteeds prima uit, stijl vanboven, krullend beneden, en nog wat glitters aan de roots😉 ).

Nog even een full outfit-foto om het geheel te tonen.

IMG_6377

12241238_950893761665012_8789866637554048040_n

En om af te sluiten, én het nieuwe jaar te beginnen, nog een quoteje!

via weheartit
via weheartit

Wat vonden jullie van mijn outfit (en van mijn haar :D)? En hoe hebben jullie het nieuwe jaar ingezet? Ik ben erg benieuwd, let me know!

xoxo Axelle

 

 

10 gedachtes over “What I wore: new year’s eve

Dankjewel voor je reactie! ♥

