Get the look: Parisienne

Hoe mooi de zon in Keulen ook scheen, zo slecht weer is het hier! De laatste dagen regent het hier in België enorm veel, en dat vraagt om een aangepast outfitje! Gelukkig is het hier niet echt heel koud, maar een aangepast jasje tegen de regen is toch wel altijd fijn. Zelf vind ik dat de trenchcoat nooit out of style gaat, en daarom is dit een beetje een trenchcoatspecial!

via weheartit
via weheartit

Een trenchcoatspecial dus, die ik maar even omgedoopt heb naar de Parisienne look. Ik ga dus voor trenchcoats en streepjes, kijk maar mee!

espr4

Als eerste koos ik voor een vrij zomerse/lenteachtige look, met een witte broek en een leuke, lichtroze trench! Deze look is vrij romantisch, dus de sandaaltjes passen er perfect bij! Het simpele gestreepte bloesje maakt de look af.

espr3

De tweede look is iets stoerder. Ik koos voor een kaki jas (niet echt een trenchmodel, maar het lijkt er een beetje op, en beschermt vast wel tegen de regen😉 ). Ook hier koos ik weer voor een streepjesbloes, deze keer in het beige, zodat het goed bij het kaki past! Een leuke jeans en sneakers, en je bent klaar! De streepjes zie je trouwens in elke look terugkomen, ik vind het helemaal bij de Parijse stijl passen, zeker in combinatie met de jassen!

espr2

De derde combinatie is voor mij de ultieme Parijse look, rood, blauw en wit! Ik koos voor een donkerblauwe broek, een leuke rode trenchcoat, en toffe witte sneakers eronder! Natuurlijk kan het t-shirt met streepjes hier ook weer niet ontbreken. De streepjes zijn hier blauw, zodat de felrode jas de eyecatcher van de outfit is!

ESPR1

De vierde look is een soort van variatie op de vorige! Ook hier komen de 3 hoofdkleuren weer terug, maar maakte ik het geheel meer girly door een leuk rokje toe te voegen!

Zelf vind ik de trenchcoat heel leuk, en het is zeker een jas die altijd kan! De items kan je hier aanschaffen, maar als je op de collages klikt kom je er ook terecht!

Nog een paar inspiratiefoto’s:

large-25

large-29

large-28

large-26

Wat vinden jullie van de trenchcoat? Gaan jullie er ook eentje aanschaffen?

xoxo Axelle

afbeeldingen via weheartit

20 gedachtes over “Get the look: Parisienne

Dankjewel voor je reactie! ♥

