Review: Kiko cosmetics

In mijn shoplog van Keulen liet ik al zien dat ik enkele spulletjes kocht bij Kiko, en vandaag is het tijd om ze te reviewen. Benieuwd naar de producten? Kijk maar mee!

SAM_1853Ik begin met het wenkbrauwpotlood. Momenteel gebruik ik nog eentje van MAC, maar ik was benieuwd of ik een goede budget dupe kon vinden. Bij Kiko koos ik kleur 05 van de Eyebrow sculpt uit. Aan de ene kant bevindt zich het potloodje, en aan de andere kant een spooly om je wenkbrauwen door te kammen (en eventueel de kleur nog wat te verdelen).

SAM_1800

SAM_1801

SAM_1802

Swatch:

SAM_1803

Wenkbrauwen zonder iets:

SAM_1811

En met het wenkbrauwpotlood:SAM_1815

Zoals je ziet is de kleur niet al te donker, en dat vind ik ideaal. Het is een subtiel, maar aanwezig verschil. Ik ben tevreden!

Dan hebben we de lipstick! Ik koos voor een donkerbruine kleur, met een glanzende finish. Het gaat om de smart lipstick in kleur 935.

SAM_1821

Swatch op mijn hand:

SAM_1823

Lippen zonder iets:

SAM_1826

Lippen met lipstick:

SAM_1832

Zoals je ziet is de lipstick niet 100% dekkend, maar dat vind ik niet heel erg storend. Voor een full effect draag je er best nog iets van donkere lipliner onder!

En over lipliners gesproken, ik kocht er nog 3! Bij Kiko kocht ik de kleuren 712 en 700. Die laatste had ik reeds in mijn bezit (review hier te vinden).

Kleur 712 is een mooi roodachtig kleurtje, I like!

SAM_1849

SAM_1850

SAM_1851

Ook kocht ik nog een lipliner (bij de DM), van het merk P2. Ik koos voor de kleur 020 brown, een soort paars-beige-nude.

SAM_1833

SAM_1834

Swatch op mijn hand:

SAM_1835

En op m’n lippen:

SAM_1842

Prijzen:

  • Brow sculpt: €6.90
  • Lipstick: €3.90
  • Lippencils Kiko: € 1.20 (promotie)
  • Lippencil p2: €1.75

Over het algemeen ben ik heel tevreden met de aangekochte producten! Kiko zit sinds een tijdje ook in Hasselt, dus ik ga er zeker vaker langsgaan!

Wat vinden jullie van de producten? Gebruiken jullie zelf makeup van Kiko?

xoxo Axelle

10 gedachtes over “Review: Kiko cosmetics

Dankjewel voor je reactie! ♥

