Shopping: bomberjackets

Je vindt ze overal in de winkelrekken, en ze zijn niet meer uit het straatbeeld weg te denken. Waarover ik het heb? De bomber jacket natuurlijk, de musthave van de lente! Nog geen exemplaar in je kast hangen? Niet getreurd, ik voorzie je van een heleboel inspiratie, en koos de leukste items uit!

large-30

Laten we beginnen met wat outfit/inspiratiefoto’s over hoe je de bomber kan combineren.

large-31

large-36

large-34

large-5

large-38

large-37

large-32

large-35

large-39

Zo, dat waren genoeg foto’s lijkt me. Zoals je ziet bestaat de bomber in verschillende uitvoeringen; met of zonder print, mat of glanzend, felgekleurd of juist neutraal. Met andere woorden, een overload aan keuzes en combinaties.

Ik zocht voor jullie enkele leuke exemplaren uit!

Schermafbeelding 2016-03-20 om 17.05.48Schermafbeelding 2016-03-20 om 17.05.30Het eerste setje is een verzameling van vrij neutraal gekleurde jasjes, met verschillende stofjes. Zo is bijvoorbeeld het jasje rechtsboven van faux suede, en rechtsonder van zijde. Voor het tweede setje ging ik op zoek naar jasjes die eerder wat eyecatching waren, en kwam ik uit bij leuke printjes!

Zelf kocht ik in Keulen al een oudroze, matte bomber, die ik vorige week voor het eerst droeg. Ik vind hem superleuk en ben nog steeds erg blij met mijn aankoop!

12443012_847617658699348_2022101952_n

12516478_791483674291199_1981075816_n

Wat vinden jullie van deze trend? Hebben/willen jullie ook zo’n jacket? Let me know!

xoxo Axelle

afbeeldingen via Weheartit

 

11 gedachtes over “Shopping: bomberjackets

Dankjewel voor je reactie! ♥

