Review: Catrice even skin tone foundation

Vandaag weer eens een review van een beautyproduct, en niet zomaar eentje. Ik heb namelijk een nieuwe favoriete foundation. Het is de ‘even skin tone’ foundation van Catrice. Benieuwd? Kijk maar mee!

SAM_1947De foundation belooft meteen imperfecties en roodheden te bedekken, een mooiere huid te geven, en na een tijdje zou het voor een meer egale huid zorgen, ik ben benieuwd!                                                                                                                                                                          De kleur die ik uitzocht is 010 Even Vanilla. Het is de lichtste kleur uit het assortiment denk ik, en heeft eigenlijk best een gele ondertoon. Op mijn hand ziet dit er zo uit: vrij licht, en eens uitgesmeerd ook heel natuurlijk!

SAM_1958

SAM_1961

Let’s do the test! Hieronder zien jullie mijn gezicht zonder foundation, en zoals je ziet heb ik best veel roodheden (ik kwam net terug van de fitness, kan er iets mee te maken hebben😉 ).

SAM_1932

Met enkel foundation, een beetje spooky vind ik zelf :p. Hier zie je goed het dekkende effect van de foundation. Geen roodheden of imperfecties meer te bespeuren, dus ook geen concealer meer nodig.

SAM_1940

En met de rest van mijn make-up aangebracht: matterende poeder, blush, bronzer, wenkbrauwpotlood, mascara en highlighter!

SAM_1941

Ik ben erg tevreden over deze foundation. Hij dekt goed zonder een geplamuurd effect te geven, houdt goed (én ruikt best lekker). Dit allemaal voor €7,99 bij het Kruidvat, score!

Wat is jullie favoriete foundation?

xoxo Axelle

 

 

6 gedachtes over “Review: Catrice even skin tone foundation

Dankjewel voor je reactie! ♥

