Wanted: sandals!

Nu het zonnetje fijn schijnt buiten wordt het tijd om onze voetjes uit die dichte schoenen te halen. Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte sandalen; metallic en met een dikke zool. In ‘echte’ winkels vond ik helaas nog niet echt wat ik zocht, dus ik startte mijn online zoektocht, kijk maar mee!

large-49Zoals gewoonlijk eerst een paar inspiratiefoto’s!

large-50

large-51

large-52

Ik vind het model van de roségouden sandalen erg mooi, maar zou toch liever voor een andere kleur gaan! Ik zocht de 10 leukste exemplaren uit, en uit die ga ik m’n keuze maken. Het is alleen nog even twijfelen welke ik de leukste vind.🙂

silver sandals

Echt leuke zilverkleurige sandalen zijn schaars blijkbaar, maar deze 4 vond ik de leukste! Vooral die linksonder krijgen mijn voorkeur!

sandalen 2

Als je het kleurenpalet een beetje uitbreidt, krijg je meer leuke resultaten! Hier ben ik vooral fan van de sandalen rechtsonder, maar de rest vind ik ook wel leuk. Het wordt in ieder geval een moeilijke beslissing! Als je op de setjes klikt kom je automatisch bij de juiste webshop uit, zo wordt het shoppen iets makkelijker.

Welke vinden jullie de leukste? Ik hoor graag jullie mening, zo wordt het kiezen misschien wat makkelijker!

xoxo Axelle

Afbeeldingen via weheartit

7 gedachtes over “Wanted: sandals!

  1. Ik vind die laatste op de grote foto leuk, die zilveren! echt superchique (y) Enig idee ook van waar? Ik heb er nog van vorig jaar, helemaal zwart met (fake) diamantjes, die vind ge sowieso in hasselt id schoenwinkel tegenover de Sting!😀 X

    1. Vind die ook prachtig maar vind ze helaas niet, ook niet zo’n goede lookalikes helaas. Mocht ik ze toch nog tegenkomen laat ik het u zeker weten! En thanks voor de tip, eens checken😉 XX

Dankjewel voor je reactie! ♥

