Shopping: sunnies

Sun is out, and so are we! Nu het volop mooi weer is, wordt het tijd om onze zonnebrillen van onder het stof te halen. Ben je wat uitgekeken op je exemplaar van vorig jaar, geen nood. Ik koos de leukste exemplaren voor jullie uit!

superthumb-3Als eerste wat inspiratiefoto’s, en ik begin met mijn 2 topfavorieten!

superthumb-2

superthumb-5

superthumb-11

superthumb-4

superthumb-8

superthumb-9

superthumb

superthumb

superthumb-14

Zoals je ziet ben ik vooral fan van zonnebrillen met spiegelglazen, al dan niet in een fel kleurtje! De Dior So Real sunnies vind ik ook super, alleen is de prijs ook erg real.. Gelukkig bestaan er goede knock-offs! Ik zocht enkele knock-offs uit, en kwam ook nog veel ander leuks tegen, kijk maar mee!

sunnies1

In deze collectie zijn links boven, onder en boven-midden mijn favorieten! Deze wil ik sowieso bestellen, maar ik twijfel nog een beetje over de kleur!

sunnies 2

Deze collectie bevat zonnebrillen die vooral spiegelglazen hebben. Hoe schattig zijn die met de hartjesglazen rechts beneden, zo heb ik er vroeger ook nog gehad!

sunnies 3

Het exemplaar linksboven heb ik zelf in mijn bezit, en draag ik na een jaar nogsteeds! Rechtsbeneden vind ik superleuk door de aparte vorm van de glazen, ik ben fan!

Ik moet nog even nadenken voor welk model/kleur ik precies ga gaan, maar met dit mooi weer gaat dat niet meer lang duren. Welke vind jij de leukste?

xoxo Axelle

afbeeldingen via weheartit/ webshops via collage

8 gedachtes over “Shopping: sunnies

Dankjewel voor je reactie! ♥

