Giveaway: beautyproducts!

Vandaag heb ik iets leuks voor jullie, namelijk een winactie! Het was alweer (bijna) een jaar geleden, dus het werd nog eens tijd! Benieuwd wat je kan winnen? Kijk maar mee!

GiveawayHet pakketje waarmee ik een van jullie kan plezieren bestaat uit deze 10 afgebeelde producten, en er komen nog enkele extra’s bij, als verrassing!

Als eerste hebben we de Dragon’s blood eye masks van het merk Radial. Deze zorgen voor een anti-puff effect en hydrateren de huid onder je ogen.

IMG_6690

Nog in de categorie ‘ogen’ geef ik dit setje nepwimpers van Eylure weg. Het gaat om de limited edition Enchanted. Zelf gebruik ik hiervan het rode doosje, en ik vind ze supermooi!

IMG_6691

Het derde item is deze zonnespray voor haar & huid van Yves Rocher. Ook deze heb ik in een soortgelijke variant, en ben er erg tevreden over!

IMG_6694

Onder de categorie ‘nagels’ geef ik 2 dingen weg! Het vierde item is een setje plaknagels van Elegant Touch. Deze zijn in de kleur Galactica, maar je kan er natuurlijk ook overheen lakken met je favoriete kleur.

IMG_6695

Wil je de nagels verder pimpen? Dan komt dat goed uit! Het vijfde item in dit pakketje is een setje nail art stickers in drie kleuren, van Elegant Touch.

IMG_6696

Verder geef ik ook een felrode lipstick weg, deze is van het merk By Terry.

IMG_6697

IMG_6698

De laatste items komen uit de categorie ‘parfum’. Als eerste geef ik een flesje van de nieuwe geur Intimacy weg, deze komt binnenkort pas uit bij Ici Paris XL dus je zal een van de eerste zijn die ermee rondloopt😉.

IMG_6701

De laatste drie afgebeelde items horen samen. In het grote zwarte doosje zit een mini parfum flacon in travelsize, die je naar keuze kunt vullen met je favoriete geur. In de twee overige doosjes zit een skin om je flacon te pimpen, en een cleanser om de flacon proper te maken wanneer je van geur wilt wisselen! Deze zijn van het merk Reload.

IMG_6700

Als je alle items samen legt komt dat neer op onderstaand beeld. De box zal nog aangevuld worden met een drietal kleinigheden van mijn persoonlijke favorieten!

IMG_6706

Enthousiast geworden? Meedoen kan zo.

Wat is verplicht:

  • like JustAxelle op Facebook & like dit bericht

Wat mag je doen:

Laat hieronder een comment achter om te zeggen dat je meedoet ( en welke stappen je eventueel hebt gedaan). De winnaar wordt over twee weken gecontacteerd via email, dus zorg zeker dat je een geldig email-adres invult!

De winactie loopt tot vrijdag 22 juli, 20:00 uur.

Veel succes iedereen!

xoxo Axelle

 

24 gedachtes over “Giveaway: beautyproducts!

  1. Ik doe heel graag mee met deze winactie! Zien er allemaal toffe productjes uit. Ik vond je al leuk op Facebook en volgde je al op instagram dus heb bij deze gewoon nog eens een like gegeven op het bericht!😄

  2. Ik doe mee!😉 kei leuke productjes😉 op instagram volgde ik je al en de facebookpagina en het bericht zijn ondertussen geliket!

    Fingers crossed! Xxx

  3. Wat een tof pakket! Het zijn allemaal spulletjes die ik nog niet ken of nog nooit heb geprobeerd, dus ik doe heel graag mee.🙂 Altijd leuk om eens nieuwe dingen te proberen, zoals de wimpers. Ik heb alle stapjes gedaan. (FB Tamara Mara Großmaul, Instagram @paramara1982)

  4. Ge-👍🏻 en insta!

    Daar hoef ik niet lang over na te denken,
    Ik zou mijn dochter graag deze set willen schenken.

    Omdat ik van haar hou en ontzettend trots op haar ben,
    Zij is namelijk de beste vrijwilligster die ik ken.

    Iedere vakantie en ieder vrij uur,
    Gaat zij voor de dieren door het vuur.

    In ons dorp, op de kinderboerderij,
    Maakt zij de dieren en bezoekers ontzettend blij.

    Geld ontvangt zij voor dit dankbare werk niet,
    Maar ik zie dat zij er volop van geniet.

    Ik waardeer dit enorm van haar,
    En wil dat graag kenbaar maken met dit gebaar.

    Dus mocht ik deze geweldige prijs winnen,
    Dan kan ik geen betere kandidaat dan mijn dochter verzinnen.

  5. veel leuke spullen🙂 ik ben vooral fan van de lipstick en nepnagels, kei mooie kleuren!
    ik heb alleen maar de dingen op fb kunnen doen want ik heb geen instagram :$

  6. Hey Axelle!
    Heel tof zo’n winactie, heb je pagina geliket op facebook en ook de post hiervan. Hopelijk gaat het goed met je blog, het is ook helemaal iets voor jou!
    Ik zou graag wel winnen, maar dat is net zoals iedereen hier natuurlijk😉

  7. Dat is een mooi pakket dat je hebt samengesteld! Ik ben heel benieuwd naar dat geurtje🙂
    Ik doe graag mee en volg je op Instagram en fb

  8. Wat een kei leuke actie! Ik doe alvast mee! Jou facebook pagina is geliket en ik volg je zeker en vast ook op instagram!

  9. Net je blok ontdekt via facebook, ziet er leuk uit!
    Moet je zeker blijven doen, goed bezig!
    Bij deze bevestig ik ook mijn deelname🙂

  10. Ik doe mee!!! Kheb van veel vriendinnen gehoord over jou je blog ziet er tof uit hoppelijk win ik iets tzou tof zijn als cadeau voor mijn mama want ze is bijna jarig dit zou de beste cadeau zijn!!!❤❤

Dankjewel voor je reactie! ♥

