Summer special: swimsuits!

Iets later dit jaar, maar hij is er dan toch, de swimwear special. Zelf ga ik pas in september op vakantie, dus heb ik nog (heel) even tijd om de perfecte outfits voor aan het strand uit te kiezen. De laatste tijd ben ik er into de oldschool badpakken. Ik keek wat rond, en zocht zoals gewoonlijk weer een heleboel exemplaren voor jullie uit!

large-60

large-61

large-62

large-65
large-64

large-66

Zo, dat was genoeg inspiratie. Let’s go shopping!

swimsuits

De eerste collage bestaat uit een mix van badpakken. Vooral het gestreepte exemplaar linksboven en die met het ijsje rechtsonder zijn mijn favorieten!

Wat ik zelf ook super vind, zijn de badpakken met een slogan erop! Denk aan bae watch, lemonade,… Ik vind vooral het tie dye badpak met Ibiza erop erg leuk, of die met de schelpen!

swimsuits 2

Nog meer slogansuits, én een tropisch printje.

swimwear3

En als laatste nog een exemplaar met fringes (die blijven overal opduiken!), aztec print, en yes, een slogan!

swimwear5

Zelf vind ik ze stuk voor stuk leuk, maar ik ben nog aan het twijfelen tussen een rood ‘bae watch’ badpak, of het tie dye ibiza badpak. To be continued..

Welk exemplaar vinden jullie het leukst?

xoxo Axelle

ps: check zeker de nieuwe blogsale-pagina eens, ik verkoop er enkele spulletjes!

afbeeldingen via weheartit

11 gedachtes over “Summer special: swimsuits!

Dankjewel voor je reactie! ♥

