Back to school: backpacks

Het ene artikel gaat over zwemgerief om op vakantie te gaan, het volgende is alweer een terug naar school-thema, de tijd gaat snel! Van Duifhuizen tassen en koffers mocht ik een rugzak uitzoeken om te reviewen. Met het nieuwe academiejaar in het (verre) vooruitzicht zei ik hier natuurlijk geen nee tegen. Vandaag vertel ik jullie wat meer over de webshop, de service & mijn gekozen exemplaar!

13874751_871749776258842_853258232_nZoals jullie op bovenstaande foto zien, ging ik voor een knalroze exemplaar! Ik koos voor een rugzak van het merk Fjällräven in model en kleur: Kanken Pink.

Over de rugzak: Deze is groot genoeg om mijn schoolspullen in kwijt te geraken, hierbij denk ik onder andere aan een A4 cursusblok of een laptop ( afmetingen: 38 x 13 x 28cm om precies te zijn). Wat zeker even belangrijk is als de grootte, is het materiaal. Om een of andere reden lijkt het in Leuven (bijna) altijd te regenen wanneer ik de fiets op moet. Het materiaal waaruit deze rugzak bestaat, is zo ontworpen dat het opzwelt wanneer het in aanraking komt met water (regen). Zo zijn je spullen dus altijd goed beschermd, pluspunt!

13957664_939592892835157_837055410_n

Over de service/webshop: ik ga meteen met de deur in huis vallen. Niemand vindt het leuk om lang op z’n pakketjes te wachten. Ken je het gevoel dat je iets besteld hebt, en het zo snel mogelijk in huis wil hebben? Jep, we’ve all been there. Gelukkig hoefde ik niet lang te wachten, in tegendeel. Nog geen 24 uur nadat ik mijn bestelling had doorgegeven, lag de rugzak al thuis op me te wachten! Deze was (natuurlijk) netjes verpakt in een grote doos, en de rugzak nog eens apart in plastiek. Ik werd alleen al blij van de vrolijke roze kleur, maar wat het extra leuk maakte was het bijgevoegde kaartje! Voor service een 10/10!

13942684_939592909501822_1924210677_n

Toen ik vorige week een bezoekje bracht aan de Efteling, nam ik mijn nieuwste aanwinst meteen mee om eens aan een test te onderwerpen. Het heeft die dag enkele druppels geregend, zonder dat mijn spullen nat zijn geworden. Geslaagd dus! Verder bevinden er zich verschillende vakjes in en aan de rugzak, zodat je er goed veel kan instoppen! Ook beschikt de rugzak over een handig systeem met drukknopen en verstelbare schouderriemen. Laten we zeggen dat ik heel tevreden ben over mijn aanwinst, en over de webshop natuurlijk!😉

13989457_939584276169352_674941468_n

Jullie kunnen me zeker met deze roze rugzak spotten komend academiejaar! Wat denken jullie ervan?

xoxo Axelle

 

12 gedachtes over “Back to school: backpacks

  1. Oh wat een leuke tas! Ik vroeg me altijd al af of zo’n Fjallraven tas groot genoeg is om schoolspullen in te doen. De kleur die je hebt uitgekozen vind ik ook echt supermooi!

    Liefs!🙂

Dankjewel voor je reactie! ♥

