Review: GlamGlow Gravity Mud

Vandaag nog eens een review voor jullie, ik testte namelijk een masker uit van het befaamde merk GlamGlow. Dit merk is erg gehypet in Amerika, en is vanaf september ook verkrijgbaar bij Ici Paris XL. Het masker dat ik testte is het Gravity Mud mask. Benieuwd of het de hype waard is? Kijk maar mee.

14017964_941728672621579_282254763_nHet masker belooft je gezicht onder andere te liften, te verstevigen en de porieën te verkleinen. Aangezien ik nog 20 moet worden, lijkt me het misschien eerder iets voor volwassenen, maar ik probeer het toch graag uit! Het masker komt in een potje van 40 gram, en er zit ook een borsteltje bij.

14017706_941728689288244_1292579455_n

Het masker ruikt erg zoet, een beetje naar kokos en snoepjes. Het bevat (als ik het goed heb) bladeren van een marshmallow plant. Het ruikt in ieder geval lekker, en ziet er ook erg leuk uit. Het masker is namelijk wit metallic.

14009967_941728719288241_1608303904_n

Je brengt het masker aan met het bijgevoegde borsteltje, en laat het zo’n 20 à 30 minuten opdrogen. Op je gezicht is het masker ook metallic, wat voor een erg leuk effect zorgt. Nadat het opgedroogd is, kan je het gewoon eraf trekken, het is namelijk een peel-off mask!

mijn haren zijn hier nog nat trouwens😉

Zo gezegd zo gedaan. Na een dikke 20 minuten trek ik het masker eraf (vind ik altijd het leukste gedeelte) en dat gaat verrassend makkelijk! Op het eerste zicht merk ik geen spectaculaire veranderingen, wel voelt mijn huid erg zacht aan. Ik had een beetje schrik dat het masker zou uitdrogen, omdat het na het aanbrengen een beetje ‘tintelde’, maar dat valt dus gelukkig mee!

Ook de dag erna word ik wakker met een zachte huid, en is er opeens een soort natuurlijke glow. Zou het masker dan toch goed gewerkt hebben? Ik ga het in ieder geval blijven gebruiken om mijn huid zacht en glanzend te houden, maar misschien moet ik het eens aan mijn mama uitlenen om de andere effecten te testen😉.

14030663_941728735954906_514526583_n

Over het algemeen vind ik het een erg fijn masker, maar ook niet meer dan dat. Het maakt mijn huid zacht en glanzend, is ‘mooi’ als je het op hebt en ruikt lekker, maar voor die prijs had ik misschien iets meer verwacht! Misschien is dit gewoon niet hét GG masker voor mij😉. GlamGlow is vanaf 26 september verkrijgbaar bij Ici Paris XL, en ik vermoed dat dit product €49.95 gaat kosten.

Wat vinden jullie van dit masker? Hebben jullie al eens een GlamGlow product getest?

xoxo Axelle

14 gedachtes over “Review: GlamGlow Gravity Mud

  1. Wat een goede review! Zo eerlijk 😄 Dat metallic op je gezicht is eigenlijk al fantastisch maar ik begrijp dat je voor die prijs meer wilt (logisch)! Ik heb je getagd voor de Liebster Award, dus moest je zin hebben om ‘m in te vullen… 😉 Liefs X

    1. Oh danku voor de nominatie Stefanie! Heb ‘em ooit al eens gedaan, maar wil het nog wel eens opnieuw doen! En ja, was een beetje teleurgesteld na er zoveel goeds over gehoord te hebben..😀 X

  2. Super dat je zo”n eerlijke review geeft! Ik ben de hype aan het volgen en heb ook al overwogen het eens te proberen, maar de hoge prijs houdt me toch wat tegen! Heb je het nu al wat langer geprobeerd en betere/slechtere ervaringen mee?
    Groetjes, Jana x

    1. Hey Jana, ik denk dat dit masker gewoon minder geschikt is voor ‘jongere’ huidjes, aangezien die minder ‘lifting’ nodig hebben😉. Misschien dat ik het eens door mijn mama laat reviewen, moest ze dat willen. Zelf ben ik ook erg benieuwd naar het Flashmudmask van GlamGlow, dat zou voor een natuurlijke glow zorgen! Maar inderdaad, goedkoop is het helaas niet. Ik zou je in ieder geval aanraden om een staaltje te proberen, zo ben je zeker dat het masker écht zijn werk doet voor jouw huidtype🙂. XO Axelle

Dankjewel voor je reactie! ♥

