about me // Liebster award

De laatste tijd zijn er enkele aanpassingen gebeurd op JustAxelle. Zo heb ik wat met de lay-out zitten knoeien experimenteren, is er een blogsale pagina aangemaakt, en heb ik hier en daar wat extra info aangevuld, o.a. over mezelf. De ‘about Axelle’ pagina was, en is nog steeds, vrij leeg, maar er is al verbetering! Toevallig werd ik door Stefanie van It’s a knot getagd voor de Liebster Award (waarvoor dank!). Bij deze tag is het de bedoeling dat je enkele vragen beantwoordt, zodat je lezers je wat beter leren kennen.

14017954_941774585950321_74597005_nOfficieel zijn dit de regels van de Liebster award:

  1. vertel 11 dingen over jezelf
  2. beantwoord de 11 vragen van de persoon die je heeft getagd
  3. nomineer 11 personen met minder dan 200 om deze tag ook te doen, en bedenk 11 vragen voor hen

Omdat ik momenteen in de (her)examenperiode zit dus niet superveel tijd heb, en eigenlijk sowieso al vrij tot zeer lazy ben, ga ik gewoon de 11 vragen van Stefanie beantwoorden. In mijn vorige blogpost over het GlamGlow masker werd er meermaals gecomment dat mijn eerlijkheid geapprecieerd werd, vandaar ook al mijn eerste confession: luiheid😉.

Oké, laten we beginnen. Dit zijn de 11 vragen die Stefanie voor me heeft bedacht:

In welke tijd (bv. de eighties) had jij liever geleefd? De eerste vind ik meteen al een moeilijke vraag! Ik denk dat ik gewoon graag in het nu leef. Er zijn zoveel mogelijkheden, zoveel kansen die (jongeren) krijgen, zoveel techologieën die vanalles mogelijk maken! Als ik morgen op een vliegtuig naar God-weet-waar wil stappen gaat dat gewoon (onafhankelijk van andere verplichtingen natuurlijk), en dat vind ik leuk! Als ik toch een andere tijd moést kiezen, zou het de sixties zijn. Dit omwille van de fashion à la Twiggy & Audrey Hepburn.

Wat is je lievelingsontbijt? Hier zou ik heel graag smoothie- of acaibowls op willen antwoorden, maar tot mijn grote spijt heb ik die nog nooit gemaakt/gegeten. Het allerlekkerste vind ik chocoladebroodjes of rozijnenkoeken, maar dat is helaas niet zo gezond. Mijn standaard ontbijtje bestaat meestal uit havermout met sojamelk/-yoghurt, al dan niet met fruit of chiazaadjes.

Wie of wat was jouw “grote inspiratie” om een blog te beginnen? ‘Vroeger’ volgde ik heel actief grote blogs, tegenwoordig iets minder. Ik vind Serena van Beautylab een heel leuke blogster. Ze schrijft over heel uiteenlopende onderwerpen, doet veel DIY’s en is over alles supereerlijk.

Welke film/serie/boek heeft jou het meest beïnvloed de voorbije maanden of jaren? Om eerlijk te zijn kan ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een boek heb gelezen voor mijn plezier. Erg, want ik hield op het middelbaar erg van lezen! De laatste film die ik in de cinema zag was ‘Me before you’, en dat vond ik een erg mooie! Een beetje een trieste film, maar ik heb er toch ook goed mee kunnen lachen. Zo kwam ik een beetje met een dubbel gevoel buiten, maar het is zeker een aanrader.

Liever een lange verre reis of liever meerdere kortere reizen binnen Europa? Liever meerdere korte reisjes! Dit jaar ben ik naar Parijs geweest, en in de komende weken ga ik nog naar Firenze & naar Lloret de Mar/Barcelona!

Wat zit er -naast je portefeuille en gsm- iedere dag in jouw tas? Ik neem overal een gigantische sleutelbos, mijn EOS lipbalm & een tube handsanitizer mee! Meestal ook een zonnebril en een pen.

Welke muziek kan jou altijd opvrolijken? Wanneer ik tijdens de blok even een down-momentje heb luister ik altijd 3 liedjes waar ik instant energie van krijg. ‘She moves in her own way’ van The Kooks & ‘Young folks’ van Peter Bjorn & John, en als laatste ‘Kids’ van MGMT!

Wat is jouw guilty pleasure? Oei dat vind ik een moeilijke! Ik denk dat ik ga gaan voor ‘verslaafd zijn aan FC de Kampioenen en (bijna) alle afleveringen vanbuiten kennen’?

Koffie, thee of allebei? Ik lust ab-so-luut geen koffie maar drink wel supergraag thee! Het liefste witte of groene.

Naar welke plaats op de wereld wil je het allerliefst en zo snel mogelijk reizen? Mm ik heb 2 leuke reisjes in het vooruitzicht, maar ik zou toch (ooit) graag eens naar New York, Los Angeles of Ibiza gaan! Of Amsterdam, of…😀

Platteland, stad of geen voorkeur? Tijdens de week woon ik in Leuven, en in het weekend echt in een boerendorpje. Het contrast kon niet groter zijn haha! Ik vind allebei wel leuk, maar denk dat ik misschien toch de stad verkies. Hier is altijd iets te doen, alles is dichtbij,..

Zo, dit waren de vragen! Voor een meer uitgebreid artikel over de Liebster Award kan je Stefanie haar blog checken. (Overigens sowieso een bezoekje waard ;)! ).

xoxo Axelle

7 gedachtes over “about me // Liebster award

  1. Dank je wel, Axelle ❤️ Supertoffe antwoorden 😄 Ik heb ook altijd iets mee om mijn handen te ontsmetten en groene en witte thee zijn mijn favorieten (al ben ik dan wel weer gek op koffie 😉) xx

Dankjewel voor je reactie! ♥

