Holiday_gift guide 16

Over twee weken is het Kerstmis (joepie), maar eigenlijk heb ik nog geen idee wat ik wil! Cadeautjes voor anderen kopen vind ik leuker (en makkelijker), dus vandaag, een gift guide!

large-68
foto via weheartit

Ik heb een aantal collages gemaakt met spulletjes, en heb deze ingedeeld qua prijs. Als eerste, de collectie: onder €10 die je hieronder ziet.

onder 10Ik koos voor nagellak, een manicuresetje, een boekje, reisaccessoires en nog een paar ‘prulletjes’ die ik zelf ook wel graag zou krijgen!

Ik kreeg niet alles in 1 collage gepropt, dus hier volgt nog een collage met cadeautjes onder de €10.

onder 10 (2)

Hoe leuk zijn die doosjes van Pusheen? Hier koos ik voor kaarsjes, washi tape, een fotokader met glitters, kerstsokken, en een feestelijke fles cava!

Je kan trouwens op de collages klikken, en komt zo rechtstreeks bij de bijbehorende shop terecht!

De volgende categorie is tussen €10 en €20. Hier koos ik voor een kookboek met enkel avocadorecepten (mmm!), een boekje over katten, een feestelijk eyelinersetje, feestelijke oorbellen, en een muts voor als het eens echt koud wordt!

10-20

En als laatste de duurdere categorie, of de categorie van grotere cadeautjes!

Hier koos ik voor een lightbox, een kamerjas van Tutu Chic, een polaroidcamera- en printertje, een rugzak en een hoofdtelefoon!

other

Hopelijk heb ik jullie wat inspiratie kunnen geven! Ik geef trouwens een kerstpakketje weg, leuk om te geven of te krijgen. Je kan nog tot 15 december meedoen, klik hier voor meer info!

Hebben jullie een wishlist?

xoxo Axelle

3 gedachtes over “Holiday_gift guide 16

    1. Jaaa vind die doosjes ook overdreven cute, en geef toe, ge hebt nooit genoeg doosjes toch? :p Vond het keileuk om te maken, maar heb precies toch nog niet beslist wat ik nu wil… 😀 ga eens bij u kijken! X

Dankjewel voor je reactie! ♥

