DIY: dinosaur succulents

Laatst kwam ik op Pinterest tijdens het scrollen toevallig dinosaurus-plantenhouders tegen, en ik was meteen verkocht! Gelukkig was het niet te moeilijk om zelf te maken, dus ging ik enkele dagen later aan de slag. Benieuwd hoe jij deze plantenhouders maakt? Kijk maar mee!

Wat heb je nodig voor deze DIY?

  • gouden verfspray
  • speelgoeddino’s
  • (nep)vetplantjes
  • breekmesje/boor

De dino’s kocht ik in de kringloopwinkel, maar grote kans dat jij deze nog bij je thuis hebt liggen van vroeger! De verfspray komt uit de Action, net zoals de nepvetplantjes!

Eerst begin je met de dino’s. Kies welk plantje je met welke dino wilt combineren, en boor dan een gaatje of snij een stukje uit de rug van de dino!

De plantjes haal je uit hun potje, en kan je nu al combineren met de dino’s. Zo heb je al ongeveer een idee hoe het resultaat eruit zal zien. Dan spuit je de dino’s goud (of een ander kleurtje) met verfspray, en laat je ze goed drogen.

Als de dino’s droog zijn kan je de plantjes vastplakken op de gewenste plaats, en klaar is je nieuwe decoratie!

Voila, jouw dino’s zijn klaar! Ik ben erg blij met het resultaat, en ga mijn nieuwe huisdieren zeker een mooi plaatsje geven!

Wat vinden jullie van deze DIY?

xoxo Axelle

2 gedachtes over “DIY: dinosaur succulents

Dankjewel voor je reactie! ♥

