Pastel file!

Nog een trend die ook deze lente/zomer weer helemaal in is: Pastel! Love it, hoewel ik zelf niet zo heel veel pastel in mijn kast heb hangen. Misschien dat ik toch een paar items ga aanschaffen dit jaar!(:

Pastel tops

Vooral het pastel groen vind ik heel erg mooi, en dan vooral hemdjes. Heel erg leuk!(:

Pastel jackets

Jasjes vind ik ook altijd heel tof, sommige mensen combineren ze met een witte broek. Witte broeken of shorts vind ik altijd heel riskant om te dragen, maar de combo is wel mooi.(:

Pastel skirts

Losse rokjes met plooien, hmm… niet echt mijn stijl maar mooi als het goed gecombineerd is.

Pastel pantalon

ow yeah! pastel broeken, je doet er nooit fout aan om zo eentje in de zomer te dragen! Met een subtiel printje vind ik ze ook heel erg geslaagd, het geeft een extra touch.(:

Pastel accessories

Love,love,love it, pastel accessoires maken het helemaal af!

Het ziet er gewoon altijd heel erg schattig uit, i-de-aal voor in de lente dus! (:

tumblr_mc1ydwWAjs1qca1yco1_500 tumblr_miypfepymG1r88doqo1_500 tumblr_mk6ooa2TGO1rilirmo1_500 tumblr_mk6pkyjOyE1r95gmho1_500 tumblr_mk6xg1HlZg1s1t06uo1_500 tumblr_mk7ak8OOJ71rilirmo1_500 tumblr_mk7amyHOjM1rilirmo1_500 tumblr_mk7asd6rx51rilirmo1_500 tumblr_mk81sigYxV1qa6pqso1_500

xoxo

Jill

5 gedachten over “Pastel file!”

Dankjewel voor je reactie! ♥