Current loves : june !

En hup ,  juni is alweer om, juli is begonnen,  wat gaat de tijd toch snel haha!

Het is dus weer tijd voor mijn current loves/favorieten van de maand/ random pictures !

Girls ღ | via Facebook
afbeelding via weheartit

In juni maakte ik mijn eerste shoplog video, hier te zien !

SAM_8485

Ik had al wel een ear cuff , maar dat was zo eentje die vasthing aan je ‘gewone oorbelgaatje’ zeg maar.Deze kocht ik in een pakje van 4 , en ze zijn gewoon los🙂 De eerste 2 zijn goudkleurig trouwens, de derde is zilverkleurig. Ik denk niet dat ik de laatste echt veel ga dragen, maar je weet nooit!

SAM_8168xx

Favorite breakfast !

yoghurtnomnom

Nu het zomervakantie is, heb ik wat meer tijd om uitgebreid te ontbijten! Laatst maakte ik een lekker (én gezond!) ontbijtje! Ik begon met havermout, yoghurt , chia zaadjes, aardbei , speculaas, rijstwafel enzovoort. Als laatste deed ik er nog een beetje sojamelk bij, hmmm🙂

Favorite lunch !

En hup, van ontbijt naar lunch! Voor het eerst probeerde ik hummus te maken, en ik moet zeggen dat ik het toch wel erg lekker vond!

SAM_8616

rechts is trouwens pesto met kaas🙂

Mirrored sunnies !

Eerst was ik geobsedeerd met ronde zonnebrillen, nu ik er zo eentje heb wil ik graag eentje met spiegelglazen ( liefst oranje/roze !). Accessoires kun je nu eenmaal nooit genoeg hebben , toch ?

Favorite hair accessory !

Nu het zo mooi weer is , hou ik echt van bloemenkronen voor in je haar! Het is heel zomers, en geeft je zo’n instant boho-summer feeling🙂

SAM_8596

Niet zo’n geweldige foto, maar hey, het gaat om de bloemenkroon!🙂 Deze is trouwens van de New Look , maar heb ik al 1 à 2 jaar.

Favorite song !

Favorite snack !

Oatmeal cookies! Recept volgt nog🙂

SAM_8614

Het ziet er misschien niet al te smakelijk uit, maar dat is het zeker wel!

Werchter !

Okee , dit is iets van begin juli, maar toch ! Op 4 juli ging ik samen met Jill en nog wat anderen naar Rock Werchter! Het was echt super🙂

werchter13 (2)xx
links : ikzelf , rechts : Jill

Voor de rest bestond juni vooral uit studeren, studeren en nog eens studeren!

xoxo Axelle

 

5 gedachtes over “Current loves : june !

Dankjewel voor je reactie! ♥

