Got To Love… Blazers!

Hi’ guys!

Een item dat we ALLEMAAL in onze kast moeten hebben en dat nooit uit fashion geraakt: de Blazer!

Celebs Jessica Alba en Kate Beckinsale zijn ook fan. Zij pimpten een sobere outfit met een geprinte blazer:

Foto via Fabsugar.com

Foto via Fabsugar.com

Geprinte blazers zijn er om echt een statement te maken, Love!

zara-€99,95

Image 4 of Denham Printed Clean Blazer

Denham via Asos-€227,73

Het boyfriend model vind ik ook helemaal geweldig. Ze zorgen voor een wat nonchalantere look, Super!

Image 1 of ASOS PETITE Blazer In Textured Boucle

Asos-€45,55

Topshop-€90

Zelf heb ik een simpele zwarte blazer van H&M maar er staan er nog een paar op mijn wishlist.

Een boyfriend cut blazer en eentje met leopard print! Normaal zou ik nooit luipaard print dragen maar ik zag het bij een meisje en ik was er meteen weg van, Love it and got to have it!

xoxo

Jill

10 gedachtes over “Got To Love… Blazers!

Dankjewel voor je reactie! ♥

