NOTD : Essence gel nails + acid denim !

Vorige keer vertelde ik jullie al dat ik de essence gel nails zou testen, en vandaag is hier dan voor jullie de review + nog een notd!

SAM_9624

Ik zal beginnen met de gelnagels! Zoals ik vorige keer al gezegd heb, heb ik thuis al een set van orly (inclusief lamp, …) Daarom heb ik nu slechts de primer, base-en topcoat gekocht! Het komt erop neer dat je de primer gebruikt, dan de basecoat, die gaat even onder de lamp, hup kleurtje erop, weer lamp, topcoat, enja weer lamp🙂 voor een gedetailleerde beschrijving kan je hier kijken! Het belooft voor 10 dagen op je nagels te blijven zitten!

Maar hoe bevalt hij ? Wel ik moet zeggen dat ik over de Orly set heel tevreden ben, die blijft zeker 2 weten supergoed zitten. Bij deze ben ik helaas minder tevreden, op dag 2 à 3 krijg ik al scheurtjes en begint de nagellak af te bladderen, jammer! De peel-off basecoat is dan wel weer heel gemakkelijk! Hup je pulkt een stukje los, en je kan alles eraf trekken. Wel heb ik het idee dat het je nagels misschien wat beschadigt, maar even goed verzorgen en dat is weer opgelost!

Zo was het op dag 1, net na het aanbrengen! Niet al te netjes, ik weet het haha… Op de foto lijkt het trouwens niet echt glanzend, maar in het echt was het resultaat wel echt prachtig!

SAM_9627

Het is heel mooi, alleen is het maar van korte duur! Al snel begon het af te bladderen en te scheuren!

SAM_9637 SAM_9638

Ik had trouwens geen Essence lakje gebruikt als ‘kleur’, dit raden zij natuurlijk wel aan, maar ik weet niet of het ermee te maken heeft! Dit zal ik eens testen, of het beter gaat🙂

Over het algemeen ben ik best tevreden, want het resultaat is wel mooi. Maar 10 dagen mooie nagels, nee …

Ook maakte ik nog een supersimpele nail art, alleen ben ik vergeten fatsoenlijke foto’s te trekken! Het zijn dus denim acid wash nails😉

SAM_9716

Het idee is dus dat je een basiskleur neemt, met wit erover gaat, en dan het wit vervaagt met nagellakremover! Ik vind het echt een supermooi effect!

Hier is nog een filmpje met de uitleg😉

Zo , dit was het weer! Hebben jullie al eens gel at home nails getest, en wat vinden jullie ervan ? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

xoxo Axelle

10 gedachtes over “NOTD : Essence gel nails + acid denim !

Dankjewel voor je reactie! ♥

