Review : H&M eyepen!

Op mijn shoppingtripje naar Antwerpen kwam ik bij de H&M een goudkleurige oogschaduwpen tegen. De kleur leek me erg mooi, en oogschaduw in stiftvorm leek me erg handig, dus besloot ik hem mee te nemen. Vandaag test ik hem voor jullie!

review eyepen (1)

Zoals ik al zei heb ik de goudkleurige oogschaduw, maar hij is er ook nog in 3 andere kleuren. (dit is de lichtste)

review eyepen (4) review eyepen (3)

Als je hem zo ziet lijkt de kleur best donker, maar op m’n hand ziet hij er al een heel stuk lichter uit!

review eyepen (6)

En ook op mijn ogen is hij heel subtiel, juist waar ik naar op zoek was! Een licht kleurtje, perfect als basis of gewoon zo, voor iedere dag. Als ik even vergelijk op een full-face foto zie je niet meteen een groot verschil, maar lijkt het oog met de oogschaduw gewoon frisser!

review eyepen (7)

review eyepen (8)
links met, rechts zonder

Zoals jullie misschien wel doorhebben ben ik erg enthousiast over de oogschaduwpen van H&M! Het is een leuk, subtiel kleurtje, de pen brengt gemakkelijk aan, en hij kost slechts €3,95!

xoxo Axelle

7 gedachtes over “Review : H&M eyepen!

Dankjewel voor je reactie! ♥

