Shoplog Antwerpen!

Hier toonde Axelle jullie haar spulletjes uit Antwerpen en vandaag laat ik jullie de mijne zien!

DSC_0056

Als eerste vond ik deze top bij Forever 21! Zoals jullie op de onderstaande foto kunnen zien zitten er allemaal pareltjes op. Een beetje risky want de kans dat die er af komen is wel groot:/ maar ze geven wel een leuk effect!🙂 Ik weet niet meer precies hoeveel ik ervoor betaald heb maar ik denk iets rond de €15.

DSC_0057

Bij River Island kocht ik deze babydoll top met een ‘dierlijk’ printje.😉 Ik vond hem meteen al leuk toen ik hem zag hangen! Het is een redelijk breed model en dat geeft een leuk babydoll effect! Hij kostte €22.

DSC_0060

Als laatste kocht ik voor €9,99 ook nog deze ultimate crop top bij H&M! Hij is heel erg kort en het opschrift was gewoon té leuk om hem te laten hangen.😉

DSC_0065

xoxo

Jill

6 gedachtes over “Shoplog Antwerpen!

Dankjewel voor je reactie! ♥

