makeup review!

The best thing is to look natural,

but it takes makeup to look natural.

-Calvin Klein-

Vandaag heb ik een makeup review voor jullie! het gaat om de Dream Satin Liquid Foudation van Maybelline.

Foundation met een unieke satijnzachte finish.

De Dream Satin Liquid is een satijnzachte foundation, die zorgt voor een volledig egale dekking, onzichtbare poriën en
een perfect stralende huid.

Het geheim van dit product van Maybelline New York? De unieke satijnzachte samenstelling, die imperfecties
camoufleert en poriën zichtbaar laat verdwijnen. Dream Satin Liquid is verkrijgbaar in 6 satijnzachte kleuren.

-Maybelline-

Persoonlijk vind ik dit echt een goede foundation, het is mijn eerste foundation en natuurlijk wilde ik er zeker van zijn dat ik een goede uitkoos. in de winkel testte ik er een paar uit en van deze was ik echt overtuigd (met hulp van Axelle😉 ) de foundation dekt heel goed en  met een klein beetje kom je al heel ver, (met 1 keer pompen heb ik zelfs al te veel) je voelt niet dat je een foundation op hebt en je ziet het ook niet, je huid ziet er gewoon egaal uit.

Ikzelf heb de kleur 010 ivory, hij past perfect bij mijn huidige teint maar ik denk dat ik in de zomer (net als met mijn coverstick) misschien voor een iets donkerdere tint zal gaan.

zonder en met een dun laagje Maybelline Dream satin liquid Foundation

Tips voor het aanbrengen van foundation:

Foundation kan je het beste aanbrengen met een vochtig sponsje. Als je sponsje te droog is zal het al de foundation absorberen.

Een vochtig sponsje zorgt ervoor dat de foundation erop blijft liggen. Op deze manier werk je nog zuinig ook!

Ik zelf smeer het uit men mijn vingertoppen maar je kunt eventueel ook een penseel gebruiken, of zoals aangeraden een sponsje om de foundation aan te brengen.

Over het blijven zitten van de foundation ben ik redelijk tevreden, hij houdt goed, alleen na het sporten merk ik dat van mijn kin en neus wat van de foundation afkomt, maar dat is niet zo erg vind ik persoonlijk.

Zou ik deze foundation nog een keer kopen? Ja, ik ben zeer tevreden over maybelline dream satin liquid foundation, en dat voor maar €13,49 voor 30ml,  dit is helemaal niet veel voor een foundation.

Heeft er nog iemand deze foundation? Ben je er ook zo tevreden over?

Xoxo

Jill

8 gedachtes over “makeup review!

Dankjewel voor je reactie! ♥

