Current loves : may !

Alweer een maand om, dus hier ben ik weer met nieuwe favorieten !

Large

Favorite video :

Deze video van Dove vind ik echt prachtig, ik heb hem al een aantal keer bekeken maar hij blijt echt heel mooi !

Remington pearl wand :

Deze tang zie ik de laatste tijd overal voorbij komen, obsessie! wantwantwant…

Tumblr_mipi3siuve1qm4twmo1_500_large
foto via weheartit

Favorite BB cream :

De dream fresh BB cream van Maybelline! Hij is redelijk licht en dun, maar geeft toch een goede dekking, ik vind hem prima !

SAM_7851Favorite snack :

Maïswafels van de Carrefour, nomnom! Het smaakt eigenlijk zoals popcorn , maar dan de ‘healthy’ versie!🙂 Er staat trouwens ook op dat ze gezouten zijn, maar daar proef je eigenlijk helemaal niets van.

SAM_7924

Favorite workout :

Deze workout voor je binnenste dijspieren is echt super. Ik doe hem elke dag en ik merk echt al verschil! Ondertussen heeft Cassie al een nieuwe versie gemaakt, maar ik vind deze de leukste !

Favorite hairproduct :

De L’Oréal Paris volumetry droogshampoo !🙂 Hij werkt echt heel fijn én laat geen witte waas achter!

SAM_7915

Studded shorts !

Large

Deze shorts vind ik echt supermooi! Goed gebleacht, ripped én met studs, love! Ik heb al helemaal zin om mijn eigen versie in een DIY te maken🙂 !

Favorite song !

Favorite want !

Kijk naar deze beauty’s , zijn ze niet prachtig! ? Ze zijn van Essence en gaan €3,39 kosten. Vanaf augustus verkrijgbaar, can’t waaaaait !

Fail of the month !

Dit moeten watercolour nails voorstellen haha, tjah, wie niet waagt niet wint! Volgende keer beter🙂

SAM_7654 SAM_7655

Zo, dit waren de foto’s weer voor deze maand! Juni gaat best een saaie maand worden, want de examens staan voor de deur! Hebben jullie nog leuke dingen in het vooruitzicht?

xoxo Axelle

15 gedachtes over “Current loves : may !

  1. Die workout is echt super, ik doe het alleen niet vaak… (bijna nooit – shame) moet het toch maar weer gaan doen.
    Je nagels hebben wel wat hoor, vind ze wel apart, haha.

Dankjewel voor je reactie! ♥

