Trend alert : de skort !

 De broekrok, ik denk dat we hem allemaal wel kennen van vroeger. Toen was het hartstikke hip, later werd het eerder als fout gezien, of als iets voor op het tennisveld (waar het eigenlijk ook thuis hoort). Anno 2013 is hij helemaal terug, en hoe ! Get ready for the skort 2.0 !

Deze trend werd al gespot onder lookbookers & celebrities !

Karolina Kurkova

Olivia Palermo

zara skort - Google-haku

Maya L.

NewYorkBabe | via Tumblr
weheartit

Kristin W.

Blair B.

Adriana G.

Enthousiast geworden ? Bij Zara verkopen ze momenteel 4 modelletjes ! Ze zijn alle 4 €29,95 🙂

skorts !

 

Aan de achterkant zit trouwens geen ‘flap’, daar zie je gewoon een shortje !

Afbeelding 4 van BROEKROK van Zara

Wat vinden jullie van deze trend, en gaan jullie ook een skort aanschaffen ? Ik ben erg benieuwd, let me know !

xoxo Axelle

20 gedachten over “Trend alert : de skort !”

  1. Ik vind ze echt heel erg leuk, maar stiekem vind ik de prijs bij de ZARA nog best hoog.. Dus ik wacht nog eventjes tot het verder door gedrongen is 🙂

Dankjewel voor je reactie! ♥