MTV VMAs : the red carpet edition !

Gisteren werd de rode loper uitgerold voor de jaarlijkse uitreiking van de MTV VMA’s. Er waren veel celebs aanwezig en natuurlijk zijn we erg benieuwd naar de red carpet looks!

Kill'em with kidness | via Tumblr
foto via weheartit

Selena draagt overigens een prachtige jurk, love!

Naya Rivera attends the 2013 MTV Video Music Awards at the Barclays Center on August 25, 2013 in the Brooklyn borough of New York City.

Naya Rivera (Glee)

Jill : Naya droeg een simpele zwarte jurk en hij stond haar geweldig! Ik ben alleen niet zo’n fan van de lintjes in haar zij, maar dat is slechts een detail.(:

Axelle : Op het eerste zicht een hele simpele jurk, maar door de uitsnijding aan de zijkant toch een speciaal effect, mooi!

Ariana Grande

Ariana Grande

Jill : De snit van het jurkje vind ik wel leuk, over de bloemenprint twijfel ik. Hij ziet er een beetje ouderwets uit.

Axelle : Superschattig jurkje, het staat haar echt heel goed!

Ellie Goulding attends the 2013 MTV Video Music Awards at the Barclays Center on August 25, 2013 in the Brooklyn borough of New York City.

Ellie Goulding

Jill : Ik hou van studs en de split in de jurk is geweldig, maar het geheel is een beetje trop. s:

Axelle : Ik vind het super, gewaagd én geslaagd!

Katy Perry poses at the MTV Video Music Awards on Sunday, Aug. 25, 2013, at the Barclays Center in the Brooklyn borough of New York.

Katy Perry

Jill: De jurk vind ik echt afschuwelijk en de beugel(?) kan al helemaal niet!

Axelle : Yes, ik sluit me aan bij Jill. Deze jurk ziet eruit alsof ze hem uit haar grootmoeders kast heeft gehaald, nee vintage is niet altijd goed…

Taylor Swift arrives at the MTV Video Music Awards on Sunday, Aug. 25, 2013, at the Barclays Center in the Brooklyn borough of New York.

Taylor Swift

Jill : Hoewel ik het decolleté vreemd vind, en Taylors haar een vreemde slag heeft, ziet ze er super uit in deze jurk!

Axelle : Op zich niks mis met de jurk van Taylor, misschien wel een beetje saai. Maar what’s up with the hair? Dat vind ik maar niks.

Lady Gaga attends the 2013 MTV Video Music Awards at the Barclays Center on August 25, 2013 in the Brooklyn borough of New York City.

Lady Gaga

Jill : Dit vind ik echt niet mooi! Het lijkt een beetje op een zeemeerminnen-jurk, maar de stof is erg lelijk, en de strik in haar zij vind ik er te veel aan.

Axelle : Lady Gaga zag er voor haar doen erg gewoontjes uit, en zonder blond haar! Eigenlijk vind ik de jurk nog best leuk, het past wel bij haar🙂

Rita Ora attends the 2013 MTV Video Music Awards at the Barclays Center on August 25, 2013 in the Brooklyn borough of New York City.

Rita ora

Jill : wauw! Rita ziet er heel mooi uit, erg glamour, love it!

Axelle : Heel erg mooi, alleen mocht de sleep van mij iets korter🙂

Shailene Woodley at the MTV Video Music Awards in Brooklyn on Aug. 25, 2013.

VMA presentatrice Shailene Woodley

Jill : Misschien iets te simpel op een red carpet maar de print van de rok is heel mooi.

Axelle : Heel erg leuk, alleen jammer dat er wat accessoires ontbreken, dat had het geheel wat feestelijker gemaakt!

Singer Jennifer Hudson arrives at the 2013 MTV Video Music Awards in New York August 25, 2013.

Jennifer Hudson

Jill : Ik weet niet wat mij het meeste stoort, de rok, de ketting of haar kapsel?

Axelle : Jammer van de ketting, zonder was het een heel stuk beter geweest!

Nicole "Snooki" Polizzi and Jionni LaValle arrive for the 2013 MTV Video Music Awards in New York August 25, 2013.

Snooki & Jionni LaValle

Jill : Snooki ziet er erg goedkoop uit in deze jurk. Haar haar vind ik wel leuk. Jionni ziet er wel wat verwilderd uit.

Axelle : Noch haar haar, nog haar jurk vind ik leuk. Nee Snooki, dit is het toch niet helemaal. Jionni vind ik prima kunnen!

Willow Smith and Jaden Smith arrive at the MTV Video Music Awards August 25, 2013 at the Barclays Center in New York.

Willow & Jaden Smith

Jill : Ze hadden er allebei niet echt veel zin in? Er is precies niet echt veel moeite in hun outfit gestoken.

Axelle : Apart, maar wel leuk!

Ed Sheeran

Ed Sheeran

Jill : Ed zag er erg onverzorgd uit, niet gepast op een rode loper.

Axelle : Wat Jill zegt… Een kostuum had inderdaad iets netter gestaan😉

Wiz Khalifa

Wiz Khalifa

Jill : Ik ben nooit echt fan van zijn kledingstijl, maar ik vind het voor een keer niet lelijk.

Axelle : Leuke outfit! Alleen mocht het t-shirt voor mij iets aansluitender zijn, maar voor de rest, prima!

Miley Cyrus

Miley Cyrus

Jill : Miley is helemaal van stijl veranderd. Jammer, ze zag er vroeger véél beter uit!

Axelle : Oh god, dit is echt verschrikkelijk! Maar ik moet wel zeggen dat ze leuke schoenen draagt!

Zo, dit waren alle looks! Welke zijn jouw persoonlijk favorieten, of welke vind jij afschuwelijk ? Laat het ons weten!

xoxo Jill & Axelle

Bron enkele foto’s (hier) – dubbele foto’s (hier)

8 gedachtes over “MTV VMAs : the red carpet edition !

  1. Oh Ed Sheeran ziet er goed uit, gewoon lekker zijn eigen stijl: perfect!
    Die gast eronder vind ik echt totaal niet kunnen, heel onverzorgt. En jammer van Miley want ze ziet er niet echt best uit..
    Vind de jurk van Taylor Swift het mooist!

Dankjewel voor je reactie! ♥

