Collective haul + bday presents!

Nu is het alweer een weekje school geweest, maar tijdens de zomervakantie ben ik vaak weggeweest, en heb ik natuurlijk geshopt! Vandaag een overzichtje van wat ik zoal gekocht heb 🙂

Tumblr
foto via weheartit

Op vakantie in Italië zag ik een kleedje hangen, en ik was meteen verkocht!

Helaas kreeg ik het niet zo mooi op de foto, maar het gaat om het rechtse (blauwe) kleedje !

Het is van het merk Anonyme Designers, en er was 50% korting, dus ik betaalde er nog 30 euro voor!

foto via anonyme

Deze blouse van de Zara haalde ik in Maastricht, voor 40 euro. Het is een sheer stofje, en vanboven heeft het kant met pareltjes, echt superschattig!

SAM_8929 SAM_8930

Overknees, ik wil het al jaren! Heb ooit een paar gekocht, maar die kwamen helaas niet tot over mijn knie haha 😦 toen ik deze bij h&m zag liggen voor 4,95 besloot ik het erop te wagen!

SAM_8931

Ook ging ik samen met een vriendinnetje op kamp in Spanje, en daar kocht ik 2 leuke bloesjes! Deze met het infinity teken was 9 euro.

SAM_8933

En deze baseball bloes (voor in de fitness 😉 ) was 5 euro!SAM_8934

Nog meer infinity! Bij Brandy & Melville (in Barcelona) spotte ik deze schattige oorbellen voor 3 euro! (ik had trouwens ook een infinity tattoo (henna, uiteraard) laten zetten, om helemaal in het thema te zijn 🙂 )

SAM_8935

En we switchen terug naar Italië, voor het beauty gedeelte! Op vakantie vind ik het altijd leuk om producten of merken te kopen die hier moeilijk verkrijgbaar zijn. Dus toen ik deze mooie lakjes van Pupa zag rekende ik die ook meteen af!

SAM_8937

Een soort chubby stick ging ook mee, van het merk Deborah Milano.

SAM_8938

Bij deze ‘chubby stick’ kreeg ik een gratis nagellakje, leuk!

SAM_8939

En nog even non-beauty. In Maastricht spotte ik deze leuke drinkbus van het merk Bobble. Het is de bedoeling dat je er kraanwater in doet, en dan zou het water gefilterd worden als je het drinkt ? Deze ging mee voor 10 euro (Bijenkorf)

SAM_8944

Op 28 augustus ben ik 17 jaar geworden, en heb ik mijn theoretisch rijbewijs gehaald, congrats to me haha! Ik heb niet extreem veel cadeautjes gekregen ofzo, maar ik wou ze toch graag tonen!

Als eerste te beginnen met de Remington Pearl wand, waar ik al een review over heb geschreven. Ik ben er nogsteeds superblij mee, echt een topper!

SAM_8877

De review is hier te lezen! (Daar draag ik trouwens het kleedje van Anonyme, en de ‘chubby stick’! )

Ook kreeg ik het Beauty boek van Lauren Conrad. ‘Style’ heb ik ook, en ik hoop dat deze ook zo leuk is! In ieder geval staat het boek al vol met mooie foto’s en handige stap-voor-stap tutorials !

SAM_8920 SAM_8921 SAM_8922

Helemaal op het begin van de zomervakantie ging mijn gsm kapot, dus besloot ik voor mijn verjaardag een nieuwe te vragen (op vakantie/kamp had ik m’n gsm toch niet echt nodig, dus het maakte me niet echt uit dat ik een vervang-gsm had). Ik heb gekozen voor een Huawei gsm, hij lijkt een beetje op een Iphone vind ik 🙂 van mijn broertje kreeg ik dit leuke hoesje!

SAM_8928 SAM_8926

Ook kreeg ik nog van mijn vriendinnetjes nagellakjes, kettinkjes, een setje met douchegels en deo’s, en een manicure bon, echt lief!

SAM_8923

SAM_8925
de kettinkjes zijn van forever 21 🙂

En ook op mijn werk kreeg ik een superleuk reissetje met allemaal douche-en bodyproducten!

SAM_8945

Ook ben ik nog met mijn mama naar Lille geweest om te shoppen, hier komt (volgende week) nog een shoplog van! Willen jullie liever een foto-shoplog , of een filmpje (moest het mogelijk zijn, het is best druk owv school) ? Tell me in the comments !

xoxo Axelle

 

11 gedachten over “Collective haul + bday presents!”

  1. Leuke cadeaus heb je gekregen, je bent goed verwend zo te zien 😉 Leuk die effect topper van Essence, heb hem zelf ook en hij is erg mooi!
    Ben erg benieuwd naar de Pupa lakjes, en vind je infinity oorbellen ook erg leuk.

Dankjewel voor je reactie! ♥