Review: Rimmel Wake Me Up Foundation !

Vandaag een review van de Rimmel Wake Me Up Foundation! Ik had al veel reviews over deze foundation gezien en gelezen en ook veel meisjes gebruiken deze foundation in hun tutorials. Dus ik besloot hem eens uit te proberen.

Nu , ik heb hem al vorig jaar in de zomer gekocht dus hij is wat bruin, maar dus perfect voor wanneer ik al wat bruiner ben van de zon.🙂

Eerst wat Rimmel zelf zegt over het product:

Wake Up & Glow! Rimmel’s first liquid foundation that instantly reawakens skin with a healthy, radiant glow. Light, moisturising texture applies smoothly and leaves skin feeling soft andcomfortable all day.Gives an instant flawless, natural

looki

ng finish. Visible anti-fatigue effect with peptides and a Vitamin Moisturising complex

Deze foundation zou dus duidelijk je huid doen stralen, en dat nemen ze letterlijk. Ik had het eerst niet door, want in de winkel zag ik het ook niet. Maar toen ik de foundation op had en onder fel licht ging staan zag ik dat er kleine glittertjes in zaten. Dat geeft wel een erg leuk effect. Op mijn wangen toch, als je glitters op je neus of je voorhoofd hebt vind ik het toch maar raar, dus deze zone vermijd ik toch liever met deze Wake Me Up.

Hij is heel erg makkelijk aan te brengen, zoals Rimmel ook zegt. Hij voelt zacht aan én hij ruikt bovendien ook super lekker! Dat viel me al meteen op! Ik vind dat het er erg goed uitziet maar van het anti-fatigue effect merk ik niet zo veel. Misschien is dat omdat ik daar niet echt op let?

Anyway vind ik dit een hele leuke foundation, misschien ga ik hem in het lichter aanschaffen, zodat ik hem ook in dit seizoen makkelijk kan dragen!🙂

xoxo

Jill

Bron: Rimmellondon

5 gedachtes over “Review: Rimmel Wake Me Up Foundation !

Dankjewel voor je reactie! ♥

