Inspiration: Gift Guide//Partywear

Een beetje een lastminute artikel misschien (volgende week is het al Kerst!), maar hé, beter laat dan nooit! Ik ging voor jullie op zoek naar leuke, kleine, grote, random cadeautjes, die je nog eens kan shoppen vanachter je pc (in tijden van blok is dit best handig!). Nog niks om aan te doen tijdens de feestdagen? Ook in die categorie keek ik eens rond, en maakte wat leuke setjes. Sit back & be inspired!

large-16
via weheartit

Laten we beginnen met de kleedjes/partywear. Zoals altijd rond deze tijd van het jaar is alles bekleed met pailletten! Zelf ben ik wel fan van glitter, en dat zien jullie ook wel terug in deze setjes.

Untitled #164

Untitled #163

Inderdaad veel pailletten, zoals aangekondigd! Ik heb zowel gekozen voor kleedjes als broeken/rokjes/jumpsuits. Zelf doe ik wel graag kleedjes aan, maar een leuke jumpsuit is eens iets anders, en zit misschien zelfs nog wel makkelijker!

Cadeautjes geven aan meisjes vind ik zelf altijd leuk, en daarom ook niet heel moeilijk. Voor jongens daarentegen is het een pak lastiger (kijk zeker eens op de blog van Julie of Babette, zij zijn er een stuk beter in dan ik!) Vandaar, 3 setjes vol met cadeautjes voor meisjes!

xmas

Het eerste setje is een beetje beautygerelateerd. Ik koos o.a. voor handcrème, douchegel en geurkaarsen.

xo

Als tweede een beetje een random samengesteld setje, met o.a. thee in een schattig blikje, bijbehorend een nog schattiger thee-ei, en om het af te maken nog een leuke drinkbeker!

xooo

Het laatste setje is een beetje interieurgericht! Een paar decospulletjes voor in huis (ik zou dat rendier het hele jaar door ophangen!), en verder vond ik nog een supercute tasje, waarvan ik het niet kon laten er toch bij te zetten!

Nog op zoek naar de ideale kerst-blokoutfit? Bekijk dan zeker nog eens het setje met kersttruien dat ik hier maakte!

Als je op de foto’s klikt wordt je automatisch doorgestuurd naar de pagina’s waar alles te koop is.

Heb jij je perfecte partyoutfit al klaar? En ben je zelf nog op zoek naar cadeautjes of heb je alles al gekocht? Let me know!

xoxo Axelle

 

 

10 gedachtes over “Inspiration: Gift Guide//Partywear

Dankjewel voor je reactie! ♥

