Review: Yves Rocher lippencils

Ik toonde jullie vorige week al de goedgevulde goodiebag die ik na het Yves Rocher evenement mee naar huis nam, en vandaag review ik een paar producten voor jullie!

IMG_6532Het eerste product waar ik het over wil hebben is het ‘radiant lip crayon’. Dit is een glanzende, gekleurde lipgloss, in stickvorm! Het product belooft te hydrateren en tegelijk een mooi kleurtje af te geven. Leuk om te weten, het bevat geen parabenen of dierlijke bestanddelen.

De twee kleuren die ik ontving zijn een frisse rode kleur, ‘Rouge Flamboyant’, en een felroze exemplaar, ‘Rose Somptueux’.

IMG_6537
rouge flamboyant
IMG_6535
rose somptueux

Na een kleine swatch op mijn hand was ik al meteen enthousiast!

links roze, rechts rood
links roze, rechts rood

Nu over naar de foto’s.

IMG_6494

IMG_6505

Zoals je ziet is Rouge Flamboyante een frisse, felrode kleur. Doordat het een glanzende formule is, is het niet te fel en net ideaal voor overdag.

IMG_6518

IMG_6527

Rose Somptueux is bijna een neon, zo roze is hij. Ik vind het een erg mooie kleur, perfect voor de zomer! Doordat beide lippencils zo glanzend zijn vind ik ze zowel geschikt voor overdag als voor ’s avonds, ik ben in ieder geval al fan!

Ook kreeg ik nog 2 producten waar ik héél erg benieuwd naar was, namelijk een shampoo en conditioner voor beschadigd haar.

IMG_6493

Ik heb mijn haar deze week enkele keren met deze producten gewassen, en buiten dat mijn haar echt heel erg lekker ruikt, is het ook zacht en glanzend!

IMG_6546

Ik ben heel erg tevreden met deze producten, en zal ze zeker nog vaak gebruiken!

Gebruiken jullie wel eens producten van Yves Rocher?

xoxo Axelle

 

6 gedachtes over “Review: Yves Rocher lippencils

  1. Ik ben echt dol op de producten van Yves Rocher. Vooral hun Sexy Pulp mascara is hier groot favoriet. Rose Somptueux ziet er trouwens heel leuk uit, die gaat op de wishlist!

  2. Ik ben dol op yves-rocher wel jammer dat de bestanddelen zelf wel op dieren getest worden.
    Desondanks bestel ik er wel graag. Die lip crayons zijn echt prachtig!

Dankjewel voor je reactie! ♥

