trend alert: peplum!

een trend die al een tijdje in is, de peplum!

Peplum

// H&M-£17,99// New Look-£14,99// New Look-£7,99// Pull&Bear-£17,99//

// New Look– £9,99// New Look– £24,99// New Look– £12,99 // New Look– £39,99//

Het is ,om het eenvoudig te zeggen, een stukje stof ter hoogte van je heupen dat je taille smaller doet lijken, en waarmee je een zandloperfiguur creëert.

Peplum-5 Vestidos_Verao_2013_Peplum_Mais_Feminina_01

celebs zoals Leighton Meester en Blake Lively doen ook mee aan de trend.

De peplum was in 2012 al in en het ziet ernaar uit dat hij nog een tijdje onder ons zal blijven.

We zagen de peplum passeren in de Spring/Summer collectie van Calvin Klein

maar ook andere designers gebruiken de trend in hun lente/zomer collectiespotlight-on-peplum-for-ss2013-L-bDMRuU

Ikzelf ben een grote fan van deze trend, en heb al een jurkje met peplum in mijn kast hangen. Misschien dat ik nog een lente/ zomer item met peplum zal aanschaffen (:

xoxo

Jill

11 gedachtes over “trend alert: peplum!

  1. Ik vind het niet iets wat bij mij past, maar wel leuk dat hij doorzet in de volgende seizoenen.

    Overigens; wat een schaamte. Zo lang niet meer op jullie blog gereageerd haha!

  2. Peplum is al wel eventjes een trend hoor😉 ! Maar ik heb er eigenlijk zelf nog nooit iets van in m’n kast gehad, ik houd niet zo van “franjeltjes” aan m’n kleding :p …

Dankjewel voor je reactie! ♥

